Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

Het bieden van tijdelijke kortingen zorgt ervoor dat de klant sneller 'even langs gaat' bij een winkel. Er zijn immers altijd wel leuke koopjes die je er op de kop kunt tikken. En men is sneller geneigd aanverwante artikelen te kopen .. nu zij er toch zijn. 

Korte lijnen

Korte lijnen onderhouden met de klant is een beproefde succesformule. Alleen, hoe pak je dit aan? Natuurlijk is er de nieuwsbrief. Maar wie opent 'm nog? Als winkelier mag je blij zijn indien 20% van je klanten jouw nieuwsbrief opent. Het lage percentage is gemakkelijk verklaarbaar; men is "nieuwsbrief-moe" (de meeste consumenten ontvangen wekelijks van menig bedrijf nieuwsbrieven; het zou uren in beslag nemen om alle nieuwsbrieven door te nemen). Maar al te vaak krijgt de klant zelfs de nieuwsbrief niet eens onder ogen; mailprogramma's brengen nieuwsbrieven vaak onder in 'reclameboxen' of 'anti-spamboxen'. 

Korting in winkels via Waagi

Kortingsapp Waagi zorgt ervoor dat iedere winkelier, waar dan ook in Nederland, korte lijnen kan onderhouden met zijn klant. Via Waagi kun je als winkelier zijnde korte reclameboodschappen doorsturen. Denk aan "Bezoek voor 12.00 uur vandaag M&S en ontvang 25% korting op all winterjassen" Deze krachtige, korte berichten zijn direct te communiceren met de klant. 

https://waagiapp.com/

 

Iedere consument die de Waagi app heeft geïnstalleerd op de smartphone of tablet, kan deze berichten ontvangen van de plaatselijke winkelier. De berichten worden alleen verzonden aan Waagi app gebruikers binnen een bepaalde straal van de winkellocatie. En natuurlijk kan de klant van te voren aangeven waar de voorkeuren naar uitgaan. Niet iedereen wil immers van bouwmarkten, of klusbedrijven berichten ontvangen. Zoals andere weer geen food&gifts berichten wil ontvangen. 

Waagi is gemakkelijk in gebruik en zal binnen niet afzienbare tijd voor een doorbraak gaan zorgen binnen de offline-marketing. Fysiek winkelen mét korting. Altijd en overal. Dat is Waagi. 

 

Overige: International restructuring

off Technische snufjes

D Blogger to SEO  

In veel gemeentes is er weinig ruimtes in de buurt voor groen. Daarom worden sommige straten omgebouwd zodat er meer groen in de buurt komt. Dit gaat ten kosten van parkeerplaatsen waardoor er minder plaatsen zijn of de plaatsen worden kleiner. Omdat de parkeer plaatsen steeds kleiner worden en de auto’s van automobilisten tegenwoordig steeds groter worden is het noodzakelijk dat mensen beter (leren) inparkeren.

Dit gaat ook steeds beter met behulp van achteruitrijcamera’s en parkeersensoren die in veel nieuwe auto’s standaard ingebouwd zitten. Mocht dit niet het geval zijn dan worden op internet een bulk aan achteruitrijcamera te koop aangeboden. Ook de prijs van draadloze achteruitrijcamera daalt waardoor steeds meer mensen de hulp inschakelen van dit product. Een achteruitrijcamera geeft extra beeld, waardoor er minder autoschade wordt gereden tijdens het inparkeren.

Omdat auto’s steeds betere technologie krijgen worden de schades ook steeds duurder. Waar je eerst een krasje op je voor bumper had en dit simpelweg weg overgespoten, zit er niet een krasje die ook over de parkeersensor gaat waardoor deze vervangen moet worden. Inparkeren is echt niet zo moeilijk, en hier zou je in principe geen sensoren voor nodig hebben. Mocht je toch schade rijden met deze sensoren dan lopen de schadebedragen al veel sneller hoger op. Dat is een van de grote nadelen van de technologie van tegenwoordig.

Een groot voordeel van de technologie is wel dat er minder schade gereden wordt en dat er minder ongelukken op de weg gebeuren. Volgens een onderzoek van het CED is de schade in 2015 opgelopen tot 1,4 miljoen waar het een jaar eerder 1,9 miljoen was. De kosten van de schade wegen dus niet op tegen de vermindering van de schade die in totaal wordt gereden.
Wat sommige autobedrijven wel op valt is dat de sensoren bij sommige automobilisten niet volledig gebruikt worden. De parkeersensoren bijvoorbeeld worden niet volledig benut omdat de piepjes te vervelend zouden klinken, sommige automobilisten zouden de geluiden daarom uitzetten.

De vindbaarheid van je website is misschien wel belangrijker dan hoe de site eruit ziet. Wanneer een website responsive is (dus mooi passend op een mobiel) en logisch ingedeeld met waardevolle content, is de website voor het grootste gedeelte al geslaagd. Vaak wordt de vindbaarheid nog weleens als onbelangrijk geacht. Toch kun je met deze vorm van marketing langdurig veel gerichte bezoekers naar je website krijgen, en de kans op aanvragen vergroten. Waar je met Google Adwords met een druk op de knop advertenties aan kunt zetten, kun je met SEO optimalisatie een goede plaats in de organische zoekresultaten krijgen en daar lang blijven staan. 

Studio Het Zwarte Schaap heeft daarom het SEO pakket ontwikkeld. Met dit SEO abonnement werken we, na een zoekwoord analyse en onpage optimalisatie , maandelijks aan de verbetering van de vindbaarheid van de website. Met deze pakketten beiden we een vorm van schaalbare en betaalbare SEO met een gerichte focus en overzichtelijke rapportage.

off Social media bureau

D Blogger to Website promotie  

 

Bent u op zoek naar een professioneel en enthousiast full service social media bureau? Dan bent u bij TTM Communicatieaan het juiste adres. Dit full service marketing- en communicatiebureau is gespecialiseerd in social media. Oprichter Leon Tindemans geeft al sinds 2010 social media advies en kan ook uw organisatie adviseren over de zakelijke inzet van diverse social media netwerken.

 

TTM Communicatie: een korte kennismaking

TTM Communicatie is een marketing- en communicatiebureau met een expertise in de zakelijke inzet van social media. De professionals van TTM Communicatie kunnen een content marketing strategie voor u schrijven, maar kunnen u ook advies geven over de zakelijke inzet van diverse social media netwerken. Ook kunnen wij uw medewerkers trainen, zodat iedereen in de organisatie weet hoe ze social media kunnen gebruiken. Meer over onze trainingen, leest u in onderstaande alinea.

 

De trainingen van TTM Communicatie

TTM Communicatie geeft diverse social media trainingen, aan vele verschillende organisaties. U kunt bij ons een Twittertraining volgen, maar ook een LinkedIn training, een Facebook training, een Pinterest training en een Google+ training. En wilt u starten met content marketing binnen uw organisatie, maar heeft u geen idee hoe? Dan kunt u onze content marketing training volgen. Uiteraard is het ook mogelijk meerdere trainingen te volgen, zodat uw medewerkers echte social media- en content marketing experts worden.

 

Meer weten? Neem contact op

Wilt u meer weten over de expertise van TTM Communicatie, de trainingen van dit bedrijf of de adviezen die TTM Communicatie aan uw bedrijf kan geven? Neem dan gerust contact met ons op. Wij vertellen u graag meer over ons bedrijf en kunnen tevens al uw vragen beantwoorden.

 

Bent u benieuwd wat u moet investeren om een training van TTM Communicatie te volgen? Dan kunt u contact opnemen om geheel vrijblijvend een offerte aan te vragen.

Het imago van de pet
De pet heeft veel veranderingen ondergaan het afgelopen jaar. Ik heb het niet perse over de vorm, maar meer over het imago van de pet. Voorheen stond de pet helemaal in het kader van sporten zoals tennis of honkbal. Dit heeft de afgelopen jaren een enorme omslagpunt gemaakt en het is nu een groot onderdeel van meerdere culturen. Hoe je je pet draagt zegt ook wat over de cultuur waar jij toe behoort. Het is zelfs al anders als jij je pet naar voren of naar achter draagt en dan hebben we het nog niet eens over het verschil tussen een pet en een caps.

Trucker petten
Om maar eens een voorbeeld te noemen is de trucker pet die tegenwoordig gedragen worden door heel veel jongeren. Het is een verlenging van hun outfit en uiterlijk en representeert wie zij zijn. Een ander voorbeeld is het duidelijke festival cultuur. Vrijwel ieder festival heeft een eigen merk pet dat ook weer representatief is voor de mensen die op dit festival komen. Als jij een pet hebt met daarop Defqon 1 dan weetje dat je vaak naar hardstyle festivals gaat en dat dit jouw muziek soort is. Draag je een pet van mysterieland dan zegt dit weer heelt iets anders over je.

Niet alleen meer praktisch
Een pet is tegenwoordig heel veel meer dan alleen praktisch. Het wordt niet alleen meer gebruikt om je huidje beschermen tegen de grote hoeveelheid uv straling. Het is hier nog steeds handig voor, maar het is tegenwoordig zoveel meer. Hoewel het steeds meer gezien wordt als een subcultureel object wordt het toch ook steeds meer als praktisch gebruikt. Als je op vakantie bent naar Ibiza hoef je geen gel meer in je haar te doen maar kan je gewoon lekker a-naturel rond lopen en zie je er toch verzorgd uit. Vroeger werd een pet geassocieerd met onverzorgd maar dat is al lang niet meer zo.

In de bedrijfswereld geldt de gouden regel, “Time is Money”. Downtime heeft als gevolg dat een bedrijf zowel aan een verlies van productiviteit als van geld zal lijden. Vandaag hangen bedrijven voor het grootste deel van hun kernfuncties en communicatie af van het internet. Bij afwezigheid van een degelijke snelheid kunnen verschillende bedrijfsoperaties stilvallen en dit kan een hindernis zijn voor de informatiestroom van een bedrijf.
 

Het belang van glasvezel voor Bedrijven

 
E-commerce sites, bedrijven afhankelijk van ICT, gegevensbanken, e-mails, het internet/telefonie systeem en nog talrijke andere operaties hangen af van een goede en snelle glasvezelverbinding. Aangezien veel taken afhankelijk zijn van een internetverbinding, zal het redelijkzijn om te stellen dat internetsnelheid recht evenredig is met de productiviteit van een bedrijf. Enkel het hebben van zakelijk glasvezel zal uw bedrijf niet helpen om de verlangde productiviteit te evenaren.
 

Download snelheid/ Upload snelheid

 
Als u van plan bent om zakelijk internet aan te schaffen voor uw bedrijf, dan zal u twee belangrijke termen tegenkomen. Deze termen zijn – download snelheid en upload snelheid. U moet deze twee begrippen verstaan vooraleer dat u dieper inzicht kan krijgen in internetsnelheid en de behoeften van uw bedrijf.
 
De Download snelheid is het tempo waarop u toegang kan krijgen tot de data die naar u wordt verstuurd. Als u vaak data ontvangt, dan moet u ervoor zorgen dat uw verbinding een goede downloadsnelheid heeft. De upload snelheid is het tempo waarop uw bedrijf data kan verzenden. Als uw bedrijf vaak data verstuurt, dan moet u ervoor zorgen dat u een buitengewone uploadsnelheid heeft.
 
Upload en download snelheden variëren afhankelijk van het soort verbinding dat u kiest voor uw bedrijf. In de meeste gevallen vergeten bedrijven te denken aan de uploadsnelheid, ze meten de algemene snelheid van een verbinding. Dit is de oorzaak van de problemen die ze ondervinden als ze data willen uploaden.
 

Uptime Begrijpen

 
Uptime is een term die in de industrie gebruikt wordt om de beschikbaarheid van een computer te beschrijven. Het is de tijd waarin deze operationeel en stabiel is. Als we uptime in een context van internetverbinding bekijken, dan meet het de stabiliteit en de snelheid van het netwerk. Uptime wordt gemeten in percentielen. Aangezien een ononderbroken beschikbaarheid van het netwerk essentieel is voor een bedrijf, is het ook cruciaal om aandacht te besteden aan uptime.
 
Vaak is er een akkoord over de uptime tussen de internetprovider en het bedrijf. Verschillende internetproviders garanderen een verschillend percentage uptime variërend van 95.5% tot 100%. U moet ervoor zorgen dat u een hoog percentage uptime kiest om zo een vlekkeloze connectiviteit te behouden.
 
Veel mensen denken dat 99% of 99.9% uptime betekent dat er een ononderbroken verbinding zal zijn. Maar eigenlijk betekent het dat u een kleine periode downtime zal hebben. Dus, moet u elke dag een paar minuten downtime verwachten en bijgevolg een aantal uur op een jaar. 100% uptime garandeert een continue connectiviteit met een verwaarloosbare hoeveelheid downtime, die geen effect zal hebben op de productiviteit. Een goede internetprovider biedt ook een servicelevel agreement, die verzekert dat uw bedrijf op geen enkele manier problemen zal ondervinden.

Hoe heeft het hebben van meer betalingsmogelijkheden invloed op conversie?
 

Conversieratio's zijn numerieke waardes voor het aantal bezoekers die doorgaan met het kopen van producten via jouw eCommerce-kanaal. Het is het percentage van de totale bezoekers die uiteindelijk een aankoop bij je doen. Veel online retailers concentreren zich op het verhogen van het verkeer naar hun site in een poging om hun sales te verhogen. Je kunt echter ook je conversiepercentage optimaliseren door het aantal betalingsmogelijkheden die je aan je potentiële klanten biedt, te maximaliseren. Het is veel makkelijker om de hoeveelheid verkopen te verdubbelen van de klanten die je site al bezoeken, dan om het aantal bezoekers op je site te verdubbelen.


Maak het gemakkelijk voor online shoppers om te betalen
 

Door een verscheidenheid aan betaalmogelijkheden te bieden, maak je het voor de klant een stuk gemakkelijker. Hoe moeilijker je website is te gebruiken en hoe meer hindernissen er zijn, hoe moeilijker het uitvoeren van de checkout-actie en hoe problematischer het behalen van een conversie wordt. Terwijl creditcard in nederland niet zo groot is en iedereen al iDeal aanbiedt, zijn dit al lang niet meer de enige dominante betaalmethoden voor online transacties, heeft niet iedereen een creditcard of wil hem niet gebruiken.

Hoewel sommige klanten comfortabel zijn met gebruik van hun incasso- of creditcards online, zouden anderen de voorkeur geven aan andere methoden om te betalen, hetzij door gebrek aan toegang tot een kaart, met veiligheid of bedrog, of gewoon door het gemak. Veel mensen kiezen nu liever voor een on-site betaaloptie met achteraf betalen.

Er is geen tekort aan alternatieve betaalkeuzes die beschikbaar zijn uit herkenbare merken, waaronder ook Visa, MasterCard, Google Wallet en natuurlijk eBay's PayPal. Naast de digitale portemonnee zijn er naast de Visa en MasterCard ook andere betaalmethodes beschikbaar die online winkels kunnen gebruiken. Hierdoor kunnen ze zich profiteren met het accepteren van bijvoorbeeld herlaadbare voorafbetaalde kaarten, gecontroleerde betaling of virtuele accountnummers en Amazon Payments .


Waarom zou je meerdere betaalmethoden aanbieden?
 

Als je geen betaalmethoden aanbiedt, loop je risico op het verlies van een potentiële verkoop. Een onderzoek uitgevoerd door YouGov, een internationaal internetmarktonderzoekbedrijf in Groot-Brittannië, heeft vastgesteld dat 50% van degenen die regelmatig online winkelen hun aankoop zouden annuleren als hun betaalmethode niet beschikbaar was. Bovendien heeft meer dan een derde (40%) van de deelnemers gezegd dat zij een betere aankoop zouden vinden van een online retailer die meerdere betaalmethoden aanbiedt.

Volgens WorldPay zullen alternatieve betaalmethoden (iets anders dan traditionele creditcards of betaalkaarten) meer dan de helft (59%) van alle transacties in 2017 uitmaken, van 43% in 2012. Dit blijkt uit de de prevalentie van de mobiele commerce en de toegenomen toegang tot de wereldwijde markten. Alleen digitale portemonnees zullen naar 2015 stijgen tot 43%, met PayPal in gebruik in meer dan de helft van de markt. Door klanten in staat te stellen te betalen met gespecialiseerde mobiele betaaloplossingen of lokale betalingsalternatieven, help je het succes van het wereldwijde transactie succesvol te bereiken door het wereldwijde klantenbereik te verhogen en de uiteindelijk ook de conversie van je webinkel.


Wat betekent dit allemaal?
 

Hoe meer betaalmethoden beschikbaar zijn, hoe meer klanten een online winkel heeft, hoe meer aankopen kunnen worden gedaan. Het toevoegen van een scala aan extra betaalmethoden betekent dat klanten niet alleen beperkt zijn tot het gebruik van creditcards bij het maken van een aankoop. E-commerce-handelaren die herkennen en waarderen dat verschillende klanten verschillende voorkeuren hebben in het maken van online transacties, stijgen naar de top door hun klantvriendelijkheid. Het is logisch om meerdere betaalmethoden te bieden en zo veel potentiële klanten over te halen tot een aankoop.