Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

off Mailmarketing

admin to Internetmarketing  

Emailmarketing valt of staat bij de gehanteerde methode. Het is immers zo dat massaal verzonden emails (dan spreken we uiteraard van legale, dubbel opt-in mailadressen) die ingezet worden vanuit bedrijven naar bedrijven (B2B emailmarketing), of van bedrijven naar particulieren (B2C Business to consumers emailmarketing) maar al te vaak automatisch in de map "reclame" terecht komen bij vele ontvangers. En laat dat nu net niet de bedoeling zijn. Want zeg nu zelf: hoe vaak spit je de map reclame door? Precies. 

Do's …and don'ts

  • Emails zonder afbeelding, zonder dikbedrukte teksten en andere toepassingen, willen veel vaker doorkomen in de daadwerkelijke "inbox" van de klant, in plaats van automatisch in de 'reclame-map' te verdwijnen. Handig om te weten. 
  • Schrijf geen lange teksten. Hou het prettig, kort en bondig. Verwijs door naar uw website; daar leest de klant véél meer over uw product of dienst, indien u via de mail de klant getriggerd heeft. 
  • Zorg voor een duidelijke bedrijfsvermelding onderaan uw mail. Niets zo vervelend als het ontvangen van 'anonieme' berichten. 
  • Uiteraard maakt u altijd, wij herhalen: ALTIJD gebruik van "dubbel opt-in" verkregen emailadressen. Dit zijn officiële emailadressen waarbij de ontvanger akkoord heeft gegeven voor het ontvangen van berichten voor reclame doeleinden. 
  • Beschikt u niet over de juiste (aantallen) emailadressen van de door u beoogde doelgroep? 
  • Ga dan direct naar Mailmarket.nl | Hét adres voor dubbel opt-in emailadressen van uw doelgroep

Overige

Lege cartridge, wat doe ik ermee?


Comments are closed.