Warning: Undefined array key "scrolling" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 34 Warning: Undefined array key "always" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 37 Warning: Undefined array key "top" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 40 Warning: Undefined array key "blocking" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 46 Warning: Undefined array key "no_geo_ip" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 55 Warning: Undefined array key "hide_details_btn" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 58 Warning: Undefined array key "policy_main_bar" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 61 Webdesign - Webhosting - Promotie

Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

off Waarom kiezen voor een achteruitrijcamera

D Blogger to SEO  

Bijna iedereen in Nederland die een rijbewijs heeft, beschikt ook over een auto. Nieuwe auto’s zijn vaak uitgerust met sensoren. Deze sensoren zorgen ervoor dat de auto gaat piepen wanneer je (te) dicht bij een stoeprand of voorwerp in de buurt bent. Deze sensoren zijn handig, maar een achteruitrijcamera biedt nog meer voordelen. Recentelijk wees een Amerikaans onderzoek uit dat achteruitrijcamera’s effectiever zijn dan sensoren wanneer je schade bij het inparkeren wilt voorkomen.

 

Het betreffende onderzoek werd uitgevoerd door het IIHS (Insurance Institute of Highway Safety). Zij vroegen gedurende dit onderzoek een aantal proefpersonen om een auto achteruit in te parkeren. Zij lieten de kandidaten geloven dat zij hierna iets met het infotiansysteem gingen doen. Omdat de proefpersonen niet wisten dat het om een parkeeroefening ging, deden ze dit niet anders dan normaal. Hun focus lag niet volledig op perfect inparkeren.

 

Tijdens het inparkeren plaatste het onderzoeksteam een object achter de auto. Het object werd wel gezien (zowel door de spiegels, door sensoren als door de achteruitrijcamera), maar toch raakte veel bestuurders het object. Dit waren vooral bestuurders van auto’s zonder sensoren of achteruitrijcamerasysteem.

 

De auto’s die uitgerust waren met sensoren raakten in 94 procent van de gevallen het object aan. Daarentegen, de auto’s voorzien van een camerasysteem raakten slechts 56 procent van de keren het object. Dit is een aanzienlijk verschil. Opmerkelijk was bij dit onderzoek dat auto’s die uitgerust waren met zowel een camerasysteem als een sensor het object on 75 procent van de gevallen raakten.

 

Naar schatting komen er in de VS jaarlijks bijna driehonderd mensen om het leven door een auto die achteruit aan het rijden is. Bovendien raken er in zo’n zelfde situatie ook nog eens achttienduizend mensen gewond. Een achteruitrijcamera vermindert de zogeheten blind spots tot wel 90 procent. Er zijn dan ook veel mensen die streven naar verplichte achteruitrijcamerasystemen in auto’s. Kijk voor meer informatie over achteruitrijcamera’s op www.achteruitrijcamerawinkel.nl.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Een achteruitrijcamera: doen of niet? Alhoewel het een flinke investering is, is het vaak zeker de moeite waard. Daarbij: een extra paar ogen op de weg kan nooit kwaad, toch? Graag zet ik voor jou vier voordelen van een achteruitrijcamera op een rijtje.

Makkelijker inparkeren

Een achteruitrijcamera biedt meer zicht bij het inparkeren. Omdat je niet meer je nek hoeft te verdraaien om iets te kunnen zien, heb je meer overzicht tijdens het parkeren. Daarbij kan zo een camera ook perfect van pas komen wanneer het regent en je door je spiegels bijna niets kunt zien. Tegenwoordig geven bijna alle achteruitrijcamera’s aan waar de stoepranden zich bevinden. Op deze manier verklein je de kans op schade te rijden tijdens het parkeren.

Hulp bij het rijden

Een achteruitrijcamera biedt zowel hulp bij achteruitrijden, als bij normaal rijden. Wanneer je achteruitrijdt, kun je met behulp van zo een camera zien of je recht rijdt en of je nergens tegenaan komt. Ook bij wanneer je vooruitrijdt kan een achteruitrijcamera van pas komen. Dit is bijvoorbeeld bij het invoegen. Door middel van de camera kun je zien wat er achter je gebeurt en hoef je dus niet meer (zo vaak) achterom te kijken.

Veilig in de auto

Wanneer je aan het rijden bent, is het belangrijk om zelfverzekerd achter het stuur te zitten. Wanneer je bang aan het rijden bent, is de kans op ongelukken groter. Een achteruitrijcamera kan sommige bestuurders een veilig gevoel geven, waardoor zij zelfverzekerd de weg op kunnen gaan.

Camera werkt beter dan sensor

Tot slot is het zo dat camera’s veiliger zijn dan sensoren. Zo een sensor begint vaak te piepen wanneer je te dicht bij een andere auto, paal of stoeprand komt. Uit onderzoek bleek dat achteruitrijcamera’s eerder helpen bij het voorkomen van een aanrijding of ongeluk, dan sensoren. Een reden hiervoor is dat een achteruitrijcamera dode hoeken tot wel 90 procent vermindert.

Misschien ben je nu wel overtuigd om zo een camera aan te schaffen. Maar, hoe moet je een achteruitrijcamera installeren?Om een antwoord te krijgen op die vraag, kun je het beste een kijkje nemen op achteruitrijcamerawinkel.nl.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

De originele en inspiratievolle invulboeken van Ins & Outs zijn een top manier om al je herinneringen in op te schrijven en te plakken. Met het 9 maanden invulboek kun jij je hele zwangerschap bijhouden.

Het ontwerp van de invulboeken

De ontwerpen zijn 100% uniek en daarbij ook aan te passen aan je eigen kleur. De maakster van de boeken heeft haar eigen ervaringen gebruikt om de boeken zo te maken dat ze aan alle eisen voldoen. Zo is het 9 maanden invulboek inspiratievol maar laat het ruimte voor je eigen verbeelding en inbreng, zodat jij later zelf weer de herinneringen kan ophalen.Door het dikke papier hoef je ook niet bang te zijn dat de inkt andere bladzijden beschadigd.daarbij zorgt de ringband voor voldoende speling op de bladzijden, dus ruimte voor foto’s en andere versieringen

Herinnering voor later

De vrolijke invulboeken zijn perfect om later doorheen te bladeren. De kaft beschermt het boek goed. Dus je kan voor altijd aan je familie, kinderen en vrienden laten zien hoe mooi, maar soms ook zwaar je zwangerschap was. Je kinderen zullen je dankbaar zijn dat jij deze eerste herinneringen aan hen met hun wilt delen.

Dit artikel is geplaatst door (E van Santen), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Gevonden worden in Google heeft veel voordelen en is dé sleutel tot digitaal succes. Als je hoog eindigt bij de zoekresultaten van Google krijg je door de betere zichtbaarheid vanzelfsprekend meer bezoekers op je website en dat is precies wat je wil.

Een goede inhoud van de website is van groot belang en dit vergt tijd en geld. Daarnaast is alleen een goede website niet voldoende: je wil hoog in Google reiken op zoektermen die natuurlijk van belang zijn voor jouw organisatie. De inhoud van je pagina moet aantrekkelijk zijn en in relatie staan met waar de klant naar op zoek is. Een belangrijk begrip hierbij is Search Engine Optimalization (seo), ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd. Hoe werkt seo precies? En waarom kun je dit proces beter overlaten aan een expert?

Hoe kom je hoger in Google?

Je eigen website is te vinden door de mensen die je bedrijf kennen. Echter moet er ook gedacht worden aan nieuwe bezoekers en potentiële klanten. Daarom is het belangrijk kennis te hebben van je doelgroep: je moet er voor kunnen zorgen dat de services of producten die je aanbiedt passen bij wat de klant zoekt. Zoekwoorden zijn daarbij een belangrijke factor: op zowel de titel van je pagina, de link zelf en de omschrijving.

In het kort: de vraag van de klant (in dit geval het zoekwoord) en het aanbod (jouw website) moeten corresponderen. Wanneer je informatie schrijft op je website over jouw services of bedrijf, wordt er allereerst geadviseerd dat je het interessant moet houden voor je klanten, dus focus niet alleen op zoekwoorden.

Teksten schrijven in het kader van seo is trouwens niet voor iedereen weggelegd: de tekst moet makkelijk leesbaar zijn voor klanten en tegelijkertijd moet de tekst voldoen aan een aantal criteria waar Google rekening mee houdt.

Google scant de content op je website op verschillende manieren waardoor je website een hogere plek krijgt. Ook is het belangrijk dat jouw website op andere relevante pagina’s verschijnt en dat je links terug aanbiedt van deze websites op jouw pagina. Dit heet linkbuilding of backlinks en is een erg tijdrovende klus. Wanneer dit echter op de juiste manier wordt uitgevoerd, heeft dat positieve consequenties voor jouw rang in Google, omdat Google ook rekening houdt met de relevantie van de backlink.

Verder is het belangrijk om je social media (Facebook, Instagram, Twitter, etc.) goed bij te houden en je website en social media met elkaar in verbinding te brengen. Als je berichten vanaf je website ook deelt op social media, dan heb je niet alleen meer kans op lezers, je hebt ook meteen in één klap meer links naar je bericht.

Zorg ervoor dat je website aantrekkelijk is en zeker niet storend of oninteressant. Het gaat erom dat jij beter bent dan je concurrenten, dat jij er tussenuit springt in die zee van bedrijven die dezelfde soort producten aanbieden.

Nog een gouden tip om te stijgen in Google is om op je website een blogpagina bij te houden. Immers, hoe meer inhoud je aanbiedt, hoe eenvoudiger het is om hoger te scoren in Google. De blogpagina moet wel actief bijgehouden worden en er wordt aangeraden om in ieder geval één keer per week een nieuw blogbericht te plaatsen. Daarnaast schijnt Google voorrang te geven aan mobiele websites, dus met deze kennis zou je ervoor moeten zorgen dat je eerst, of in ieder geval ook, een mobiele versie hebt van je pagina.

Laat het over aan de experts!

Het belangrijkste is in ieder geval dat je moet weten wat je kan verbeteren. Je kunt natuurlijk zelf aan de slag gaan met seo, maar het is vanzelfsprekend veel handiger als je dit kan overlaten aan de experts. Het is nogal een waslijst waar je rekening mee moet houden. Seo kan tijdrovend zijn voor bedrijven die zich ook met andere belangrijke zaken moeten bezighouden. Veel te investeren of juist iets minder? Bedrijven gespecialiseerd in seo hanteren diverse prijzen om het uit handen te laten nemen.

Behalve dat het tijdrovend is, weten seo experts ook veel beter waar jouw klanten naar op zoek zijn, en zullen ze ervoor zorgen dat jouw website deze vragen kan beantwoorden. Soms zijn er slechts kleine aanpassingen nodig hier en daar. Die kleine veranderingen kunnen wel een grote en positieve impact hebben.

De expert zal kijken naar lange-termijn oplossingen en datgene doen dat het beste is voor het bedrijf of de website. Het is het investeren waard, soms heeft je website net dat ene zetje nodig van de professionals om ineens flink te stijgen in Google.

Daarnaast is het proces van seo nooit voltooid, het is iets waar constant aan gewerkt moet worden. De website heeft onderhoud nodig en constante updates. Het kiezen van een seo specialist kost wel even de nodige aandacht, omdat er geen officiële documenten of diploma’s bestaan die bewijzen dat iemand zo’n expert is. Wees daarom alert en bekijk de eigen website van seo specialisten, die er dus flink uit zou moeten zien en waar goede, duidelijke informatie op moet staan. Voor meer informatie over zoekmachine optimalisatie, neem eens een kijkje op ajbonline.nl.
Dit artikel is geplaatst door (Decision Tree), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Dit artikel is geplaatst door (Decision Tree), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Het digitale tijdperk

D Blogger to Alle onderwerpen  

Vroeger was er veel papierwerk nodig om iets te doen. Alles wat er bijgehouden moest worden, werd opgeschreven. Dit kostte allemaal veel tijd en moeite. Het raakte kwijt, het ging kapot, het was niet goed genoteerd en ga zo maar door. Als je een contract moest tekenen moest alles eerst met de hand worden geschreven voordat het ondertekend kon worden. Nu wordt alles door de computer opgesteld en kan je een digitale handtekening zetten. Dat is een stuk sneller en makkelijker. Urenadministratie en dergelijke moest ook allemaal op papier. Dit kostte allemaal veel bomen. Al het papier moest natuurlijk ergens vandaan komen.

Door al dit papier verbruik ontstaat er veel ontbossing. Bijna de helft van alle bossen die we vroeger hadden is al volledig weg. Per jaar verdwijnt er zowat 7,9 miljoen hectare aan bos. Dat is ongeveer twee keer de grootte van Nederland. Allemaal door de productie van papier en hout en andere spullen. Er wordt veel illegaal hout gekapt. door de illegale houtkapping sterven er allerlei dieren uit die in het bos leefden zoals tijgers, apen en olifanten. één op de drie gekapte bomen wordt gebruikt voor de productie van papier, ondanks het digitale tijdperk.

Elke twee seconden gaat er een stuk bos ter grootte van een voetbalveld tegen de vlakte. Iemand heeft uitgerekend dat 12% van alle CO2 uitstoot komt van alle ontbossing. Dit is meer dan al het verkeer bij elkaar. Bossen halen CO2 uit de lucht om er zuurstof van te produceren. CO2 is een stof die bijdraagt aan de opwarming van de aarde. Door het kappen en verbranden van bomen komt koolstof vrij die weer CO2 vormt als het in aanraking komt met zuurstof. Nederland is ook medeplichtig aan de schuld van het kappen. Er wordt regenwoud gekapt om plaats te maken voor koeienweides waarvan het vlees weer naar Nederland wordt geëxporteerd.

Meer: WordPress webdesign

Dit artikel is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Prioriteiten in een bedrijf

D Blogger to Alle onderwerpen  

Als je net een nieuw bedrijf bent begonnen, dan is het nog klein. Je werkt misschien alleen of met een paar mensen en het is nog goed te doen om alle taken uit te voeren. Dit gaat goed, totdat het bedrijf gaat groeien. Langzaam aan krijg je meer medewerkers, meer opdrachten en daarbij komen meer verantwoordelijkheden. Ineens is het niet zo simpel en rustig als in het begin. Dit is natuurlijk positief, want dit betekent dat het goed gaat met het bedrijf. Toch kan het soms ook lastig zijn, want ineens kom je voor hele andere keuzes te staan en moet je ook veel ander werk verrichten dan eerst. Je moet alles weten van personeelszaken, terwijl dat voorheen niet hoefde.

Als je te veel taken moet uitvoeren voor de tijd je hebt, of als je merkt dat je eigenlijk werk zit te doen waar je niet voor opgeleid bent, dan is het verstandig om werk uit te besteden. Het werk waar je goed in bent en het werk dat direct invloed heeft op het succes van het bedrijf ga je natuurlijk niet uitbesteden. Maar er zijn ook veel taken waar je eigenlijk stiekem niet op zit te wachten. Een voorbeeld hiervan is de salarissen. Dit is uiteraard heel belangrijk voor je bedrijf, maar het is waarschijnlijk niet je tak van sport en ook niet je passie. Als je er niet zo veel vanaf weet, dan kun je wel uren zelf gaan zitten prutsen, maar dat kost je allemaal waardevolle tijd die je dan niet aan je echte werk kunt besteden. Als je het uitbesteedt aan een salarisservice heb je er zelf geen omkijken meer naar en dan weet je dat het op een juiste manier geregeld wordt. Iemand anders, die er verstand van heeft, regelt dan de salarisberekening. Waardoor jij je weer helemaal kunt richten op je echte werk.

Deze advertorial is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Hoger in Google komen: geen sinecure meer

D Blogger to SEO  


Die goede oude tijd. Dat het nog makkelijk was om snel hoog in Google te komen. Ik denk dan met name aan de jaren 00. Er waren nog geen complexe algoritmes zoals Pinguin of Panda. Daar hoefde men dus niet voor te vrezen. Je maakte een pagina aan, noemde het keyword in alle plekken, title, H1, afbeeldingen eigenschappen enzovoort. En dat was het wel.

Vandaag de dag lijkt het wel of iedereen online zit. Veel concurrentie. Indien je niet online vindbaar bent, en dan heb ik het dus over Google, want niemand in Europa gebruikt Bing. De meeste mensen weten geeneens wat Bing is. Chandler Bing? Het personage uit Friends. Nee, de zoekmachine van Microsoft bedoel ik. Enfin, terug ter zake, een website die niet online vindbaar is, is als een restaurant in de middle of nowhere. Je zult binnen een half jaar failliet gaan. Dus is het zaak om goed gevonden te worden in Google.

Moet je dat allemaal zelf bekokstoven? Lastig. Het is niet zo dat je SEO er even bij kunt nemen. Volgens Google zijn er nu meer dan 200 ranking factoren. Klaarblijkelijk kan je niet aan alle tegelijk werken. Waar moet je aandacht aan besteden? Wat verdient prioriteit. Linkruil? Zoekwoorden onderzoek? Klopt die Google Keyword Planner data wel? Hoe fijn is het dan als je iemand in de freelance team hebt die specialist is. Voor dit soort situaties is SEO begeleiding door een expertuitermate geschikt.

Heb je on-page, dat wil zeggen, op de eigen website, wel onder de duim? Maar is met name het aantrekken van links een tijdrovend proces voor jouw onderneming? Dan zou ik willen aanbevelen om te opteren voor uitbesteden aan een linkbuilding professional. Dan kun je zelf je eigen website verzorgen, goede content schrijven, on-page optimalisatie zoals title tags en meta beschrijvingen en buiten de website gaat de linkbuilding specialist ervoor zorgen dat er relevante kwalitatieve linkjes aangetrokken worden. Op die wijze heb je synergie, en betaal je ook niet te veel.

Want aan het einde van de dag. Een Google medewerker gaf het aan, de belangrijkste punten zijn content en links. Daar bestaat het internet ook louter uit als je het goed bekijkt. Documenten met tekst, en verwijzingen tussen al die documenten. Een zoekmachine is niets meer dan een zoekfunctie, een opgedirkte control f functie zoals je die ook hebt in Excel. Focus dus op die bouwstenen.