Warning: Undefined array key "scrolling" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 34 Warning: Undefined array key "always" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 37 Warning: Undefined array key "top" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 40 Warning: Undefined array key "blocking" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 46 Warning: Undefined array key "no_geo_ip" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 55 Warning: Undefined array key "hide_details_btn" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 58 Warning: Undefined array key "policy_main_bar" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 61 Hét geheim van veel nieuwe klanten werven | Webdesign - Webhosting - Promotie

Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

off Hét geheim van veel nieuwe klanten werven

admin to SEO  

Hét geheim van veel nieuwe klanten werven

Nieuwe klanten wervenAls ondernemer bent u bezig met alle facetten van het ondernemen tegelijk. Uiteindelijk is er echter maar één ding het belangrijkst: klanten. Zonder klanten namelijk geen werk. Dus wat doet u als uw new business generatie stagneert? Of wellicht gaan de zaken wel voor de wind en bent u op zoek naar nieuwe markten en klanten. Hoe pakt u dat aan? Nieuwe klanten werven via de traditionele acquisitie methoden is effectief, maar niet erg kosten efficiënt. Nieuwe accountmanagers aannemen is een flinke investering en het is nog maar de vraag of u dat u daadwerkelijk nieuwe klanten oplevert.

Online marketing

Veel effectiever dan de klassieke acquisitie is het online nieuwe klanten werven, door middel van online marketing. Tegenwoordig zit bijna iedereen meerdere uren per dag op internet. Dat maakt het een uitermate geschikt medium om potentieel publiek te bereiken. Je hoeft er zelf de deur niet voor uit en met een relatief klein budget kun je alsnog een groot aantal mensen bereiken. Grofweg is online marketing op te splitsen in twee belangrijke deelgebieden. Het eerste is website bezoekers aantrekken. Het tweede is die website bezoekers omzetten in klanten. Maar hoe gaat dat nu precies in zijn werk? Website bezoekers aantrekken wordt gedaan op verschillende manier, waarvan de belangrijkste is: de vindbaarheid in Google vergroten.

Nieuwe klanten wervenU kunt zich wel voorstellen dat een website die bovenaan in de zoekresultaten verschijnt heel wat meer bezoekers krijgt dan een website die pas op pagina 5 van de zoekresultaten staat. Daarnaast kan de aanwezigheid op social media als Facebook of Twitter vergroot worden en er kan natuurlijk online reclame worden gemaakt (in Google, op websites of ook op Social Media). Als u online beter zichtbaar bent, krijgt uw website meer bezoek. Wanneer u eenmaal die extra bezoekers heeft, is het natuurlijk zaak om die bezoekers op één of andere manier aan u te binden. Dat is deel 2 van online marketing. Uw website zodanig inrichten dat bezoekers klanten worden heet conversieoptimalisatie. Door het toepassen van psychologische principes in het design en het constant monitoren van het gedrag van uw website bezoekers kan een goede online marketeer daar een belangrijke rol in spelen.

Vind een specialist

Natuurlijk heeft u zelf de tijd niet om dat allemaal te bewerkstelligen en ik kan me voorstellen dat u ook de middelen niet heeft om een complete online marketing afdeling aan te nemen. Wat u echter wel kunt doen is in zee gaan met een bedrijf gespecialiseerd in online marketing. Zelf heb ik een uitstekende ervaring met Webstijl. Nieuwe klanten werven werd een eitje met hun kennis. Voor de prijs van 0,25 FTE per maand verzorgen zij mijn complete online marketing. Een absolute aanrader!


Comments are closed.