Warning: Undefined array key "scrolling" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 34 Warning: Undefined array key "always" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 37 Warning: Undefined array key "top" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 40 Warning: Undefined array key "blocking" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 46 Warning: Undefined array key "no_geo_ip" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 55 Warning: Undefined array key "hide_details_btn" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 58 Warning: Undefined array key "policy_main_bar" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 61 Webdesign - Webhosting - Promotie

Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

Een leven lang studeren is een grote trend. Een belangrijke vraag daarbij is wat echt iets toevoegt toe aan je kennis. Ook zijn er allerlei nieuwe trends op het vlak van leren en studeren. Veel kennis is tegenwoordig namelijk bijvoorbeeld beschikbaar via apps en hoef je dus niet direct paraat te hebben. Denk bijvoorbeeld aan apps met ziektes, symptomen en behandelwijzen. Of aan bepaalde protocollen bij calamiteiten in de zorg. Het is dus handig om op de hoogte te zijn van de laatste trends en ontwikkelingen in learning en development. In deze blog zetten we ze allemaal even voor je op een rij.

Praktijkgericht leren

Praktijkgericht leren is de grote trend van dit moment. Geen dikke boeken met veel leerstof, maar direct leren en ervaren aan de hand van praktijksituaties. Leren doen we daarbij dan via projecten en korte praktijkstages of in simulaties van veelvoorkomende situaties in de praktijk. En dit is natuurlijk ook de beste manier om te leren. Omdat je het samen doet, kun je ook veel van elkaar leren.

Mobile on demand leren

Leren wordt steeds meer afgestemd op de leerbehoefte van de persoon in kwestie. Je bepaalt zelf je leerdoelen en neemt de leiding over je eigen leerproces. Mobile on demand leren neemt daarbij een grote vlucht. Daarbij kun je zelf via apps op het moment dat jij daar voor kiest nieuwe dingen leren. Denk daarbij aan performance support met stappenplannen en protocollen. Of aan apps met e-learning programma’s met korte en bondige lesprogramma’s.

De juiste ondersteuning

Ook al ben je nog zo gemotiveerd, soms lukt het gewoon niet zonder extra ondersteuning. Wees daarin dus eerlijk en zoek op tijd naar de juiste extra begeleiding. Dat bespaart je een hoop tijd achteraf. Denk daarbij aan bijles, of examentraining. Zo wordt de kans om te slagen voor een tentamen of examen veel groter. Handig wanneer je zelf slecht kunt plannen, de stof niet goed begrijpt of je je niet goed kunt concentreren. Door de efficiency houd je zo ook veel meer vrije tijd over. In de praktijk blijkt bovendien dat met een gerichte examentraining de gemiddelde score 1.4 punt hoger ligt.

Korte beknopte lesstof

De tijd van dikke boeken met veel leerstof lijkt voorbij. In deze tijd van internet en mobiele telefoons is de aandachtspanne vaak kort. De leerstof moet daar dus op afgestemd worden. Een grote trend is om de leerstof in korte overzichtelijke modules aan te bieden, die alleen uit samenvattingen bestaan. Vaak wordt deze leerstof gecombineerd met een handige app waar je later alle belangrijke dingen op onderwerp kunt opzoeken. Ideaal, want zo heb je altijd alle kennis en informatie je nodig hebt bij de hand.

Zelfsturend leren

Bij zelfsturend leren neem je zelf de leiding over je eigen leerproces. Zo formuleer je daarbij je eigen leerdoelen en kies je je eigen lesmateriaal. Ook evalueer je zelf je prestaties en resultaten. Dit kun je alleen doen, maar ook samen in georganiseerde vorm of projectgroepen. De motivatie is zo vaak veel beter en je bent autonoom en bepaalt zelf wanneer je wat wilt leren. Vrijheid blijheid dus. Je kiest ook zelf je eigen controlemomenten en je evalueert  jezelf.

Ook interessant:

Proefschriften drukken Nijmegen

Online marketing Specialist

Dit reclame-artikel is geplaatst door (SanderW013), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Wie actief is in de sales kan het beamen: het gaat er vaak erg competitief aan toe. Er zijn targets te halen en bovendien is ook de beloning afhankelijk van de behaalde resultaten. En dat terwijl ze in de sales wel vaker tegen een aantal problemen aanlopen. Wij gingen op zoek naar de belangrijkste problemen en komen ook meteen met potentiële oplossingen op de proppen.

Een zieke werknemer

Wanneer een werknemer plots ziek of afwezig is, gaat de communicatie wel vaker verloren. Interacties met leads en klanten zijn dan niet meer opvolgbaar, zeker omdat je je niet zomaar toegang mag verschaffen tot het mailaccount van een werknemer. Goede afspraken hierover zijn een eerste stap in de goede richting, maar bij plotselinge gebeurtenissen is dat uiteraard niet altijd mogelijk. Daarom is CRM-software handig, omdat de interacties dan gecentraliseerd beschikbaar zijn waarna een andere medewerker makkelijk aanknoopt. Daarom dat ik CRM software vergelijk met een trechter, want alle informatie komt samen op één enkele plek.

Een onoverzichtelijk verkoopproces

In sommige sectoren is het niet ongewoon dat verkopers gelijktijdig aan tientallen deals werken. Hierdoor wordt het vaak moeilijk om het overzicht te bewaren, vergeet men herinneringsmails uit te sturen of neemt men niet op de juiste momenten contact op met de leads. Je kan hierbij zelf het een en ander doen om het verkoopproces beter te structureren en prioriteiten te bepalen. Zo kan je alles netjes bijhouden in een spreadsheetprogramma, maar nog handiger is het om een CRM-programma te gebruiken. Met CRM-software bewaar je het volledig proces in één enkel overzicht en stel je herinneringen in, waardoor je geen enkele kans hoeft mis te lopen.

Er gaat veel tijd verloren aan rapporteren

In de sales is de verloning vaak afhankelijk van de behaalde resultaten. Net daarom wordt er verwacht om uitgebreid te rapporteren over die resultaten. Toch stel je dergelijke rapporten niet alleen op voor de leidinggevende, maar ook voor jezelf. Als je weet waar en wanneer je voornamelijk succesvol bent, kan je nog beter sturen richting geslaagde deals. Maar terwijl rapporteren zo significant is, lopen verkopers wel vaker aan tegen technische beperkingen. Zeker het creëren van duidelijke rapporten via spreadsheetprogramma’s als Excel is niet voor iedereen weggelegd. CRM-software is daarentegen zo ontworpen dat het automatisch rapporten genereert met de belangrijkste inzichten, terwijl je meteen ook over alle verdiepingsmogelijkheden beschikt. Dat is handig voor jezelf en voor het management.

Teamwork is erg moeilijk in de sales

Stijgt de werkdruk? Dan wordt er steeds vaker ingezet op teamwork. Met andere verkopers in zee gaan is dan misschien wel een goed idee, maar dan mag het team niet als los zand aan elkaar hangen. Dat is vooralsnog vaak wel het geval, zeker omdat iedereen op stap is en niet goed weet waar de collega’s mee bezig zijn. Met CRM-software is het dan weer duidelijk welke leads aan welke verkopers zijn toegewezen, wie welke deals opvolgt en op welke meetings de verkopers momenteel aanwezig zijn. De moraal van het verhaal? CRM-software is absoluut niet achterhaald en onmisbaar in de sales.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (SanderW013), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Schilderijen kopen

Een schilderij is vaak een kunstwerk, een eigen stukje beleving van de kunstenaars welke dit op de doek wil vastleggen. Daarnaast kan een schilderij dienen als een stukje opvulling of kunstwerk in uw eigen kantoor of woning. Door gebruik te maken van een schilderij kunt u vaak plekken voor bijvoorbeeld boven uw bank opvullen of juist zorgen dat er meer kleur komt in de ruimte welke dit nodig heeft. Een schilderij vindt u vaak mooi of niet, u heeft er iets mee, u ziet er iets denk in (denk bijvoorbeeld aan een abstract schilderij) of het past mooi bij uw interieur. Een schilderij van Gaveschilderijen.nl zijn hand geschilderd door ervaren kunstenaars uit binnen en buitenland en geschilderd met acryl of olieverf, met veel liefde voor hun vaak maken ze de mooiste schilderijen. Volledig handgeschilderd en met veel liefde voor hun vak geschilderd. Kunt u geen geschikt schilderij vinden in onze webshop? Dan kunt u wellicht overwegen een schilderij te laten maken, aan de hand van uw afbeelding of idee maken onze kunstenaars speciaal voor u de meest mooie schilderijen zodat het schilderij helemaal naar uw wens is.

Schilderij webshop

Een schilderij kopen kan tegenwoordig steeds vaker online, fysieke winkels verdwijnen en door de nieuwe consumentenwet kunt u bij ieder webshop de aangekocht producten binnen 7 dagen retourneren. Wij van schilderij webshop hanteren een opzicht termijn van 30 dagen, u heeft nadat u een schilderij heeft gekocht twee weken de tijd om te kijken of dit naar wens is en in uw interieur past. Wanneer u een schilderij wil kopen dan bekijk dan onze webwinkel. Door onze ruime aanbod betaalbare schilderijen vindt u altijd een schilderij wat bij uw situatie past, verschillende afmetingen, kleuren, verftechnieken en ook van verschillende kunstenaars. Ook voor een schilderij kopen abstract bent u bij ons aan het juiste adres, een schilderij kopen bij gaveschilderijen.nl was nog nooit zo makkelijk. Veilig besteld, zonder risico en betalen uit wel 6 verschillende mogelijkheden.

 

Dit reclame-artikel is geplaatst door (sandervds Star), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Marketingmodellen

D Blogger to Webdesign  

Marketingmodellen

Een ondernemer heeft verschillend tools om zijn bedrijf op de markt te zetten, strategie te bepalen, producten te ontwikkelen of zijn website te verbeteren. Deze marketingmodellen zijn niet slechts een invuloefening maar een denkmodel, zodat de ondernemer gaat nadenken over zijn bedrijf en welke koers er gevaren gaat worden. Het is een continue proces, aangezien zowel de interne als externe omgeving aan verandering onderhevig is.

De 6ps’s

En van de bekendste modellen is de 5p’s, tegenwoordig de 6p’s of zelfs 7p’s. Per bedrijf kan dit verschillen, echter is de 6p’s voor de meeste bedrijven toepasbaar. Dit model is vooral geschikt om toe te passen, voordat een bedrijf gaat starten. Het kan opgenomen worden in het bedrijfsplan die aangeboden kan worden aan een bank om een krediet te verkrijgen om het bedrijf op te starten. De 6p’s staan voor:

Product
Prijs
Plaats
Promotie
Presentatie
Personeel

Over deze 6 aspecten gaat een ondernemer nadenken, beschrijven en bepalen op welke wijze het bedrijf de markt gaat bedienen. Dit betekent dat de ondernemer de “marketingmix” gaat bepalen.

Het product (of dienst) geeft aan welke producten er aangeboden gaan worden, waarbij ook te denken valt aan de kwaliteit, garantie en aanvullende services.

De prijs die voor dit product gevraagd gaat worden, waarbij eventuele kortingen (of juist niet) bepaald kunnen worden. Een prijsstelling kan gebaseerd zijn op de kostprijs vermenigvuldigd met een opslag voor het ondernemersrisico en winst.

De plaatst is erg belangrijk om in één keer goed te bepalen. Bij zowel een kooppand maar ook huurpand is dit niet snel te wijzigen. Een foutieve beslissing ten aanzien van de locatie en de kosten lopen hoog op.

Promotie en presentatie geeft aan op welke wijze er marketing gevoerd gaat worden en hoe het product eruit ziet. Luxe vormgeving bij kwalitatieve producten of felle kleuren bij minder kwalitatieve producten. Een ondernemer kan hierbij de hulp inschakelen van een deskundige.

Het personeel is het visitekaartje van het bedrijf. Goed en vriendelijk personeel kan van essentieel belang zijn voor het slagen van een gezonde bedrijfsvoering.

BCG-matrix

Zojuist zijn de 6p’s kort uitgelegd. Een onderdeel van de 6p’s is het product. Een methode om effectief te zijn met de juiste producten is door het invullen van de BCG Matrix. De BCG Matrix deelt de producten in, in de levensfases van een product, te weten:

Question mark
Star
Cash cow
Dog

Voor een ondernemer is het van belang om een mix van deze fases (met verschillende producten) te verkrijgen. Op deze wijze wordt de winstgevendheid enigszins zekerder.

Een question mark is onzeker. De markt is nog niet overtuigd van het product, waardoor de ondernemer veel moeite (en marketing) moet doen om het product naamsbekendheid te geven. Een kenmerk is hoge marketingkosten en lage omzet.

Een star is een product die bekend is in de markt en waar veel vraag naar is. De winst van de onderneming stijgt en er zijn goede marges. De marketing is gericht op het vergroten van het marktaandeel.

Een cash cow is een product, waarbij de concurrentie toeneemt, waardoor de marges afnemen. Een voorbeeld is een televisie of een computer. De marketing is gericht op het binnenhalen van de klanten door scherpe prijzen, kortingen of extra te bieden bij het product.

Een dog is een product waarbij zowel de prijs als aantallen in een neerwaarts spiraal zitten. Er zijn al concurrenten die de markt verlaten vanwege de lage omzet en lage marges. Een manier om dit product te blijven aanbieden is door het verlagen van de kosten, waaronder de marketing kosten. Er kan uiteindelijk gekozen worden om het product te dumpen of door de voorraad die nog aanwezig is te verkopen. Te lang wachten met afstoten kan financieel verlies opleveren. Andere partijen nemen dit verlies voor “lief”, om de afnemers het product als service aan te bieden.

Overige:

Website Apeldoorn

SEO Eindhoven

Dit reclame-artikel is geplaatst door (Kennisdelen.org), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Wil jij zorgen voor een overzichtelijke urenregistratie van je personeel? Dat kunnen wij wel begrijpen. Wanneer jij personeel in dienst hebt, dan komt daar heel wat bij kijken en een zeer belangrijk onderdeel van de administratie is toch wel de urenregistratie. Bij ShiftBase ben je op het juiste adres om de urenregistratie van je personeel op een goede manier te organiseren. Dat zal je veel tijd en dus geld besparen. Wat wij over het algemeen zien is dat nog steeds een heel groot deel van de ondernemers en bedrijven hun uren bij houden in Excel sheets. Nou is Excel een waanzinnig programma om te gebruiken voor allerlei zaken, maar anderzijds biedt het niet de perfecte oplossing voor je urenregistratie. Een Excel sheet kan namelijk tamelijk onoverzichtelijk ogen als je je urenregistratie voor personeel hierin bijhoudt met alle gevolgen van dien. Het belangrijkste is toch wel dat je ervoor zorgt dat je urenregistratie van je  personeel goed in orde is en dat je eigenlijk in een oogopslag kunt zien hoe de zaken ervoor staan. Dat is niet alleen maar heel erg makkelijk voor jou. Dat is ook heel erg handig voor het personeel dat voor jou werkt. Een goede urenregistratie zal ervoor zorgen dat er minder verwarring ontstaat en dat de zaken soepel verlopen. Onze urenregistratie werkt met een online tijdklok. De urenregistratie van het personeel zit zeer eenvoudig in elkaar en je kunt het makkelijk gebruiken voor je bedrijf. Hoe komt het eigenlijk dat je zo veel tijd bespaart wanneer je kiest voor online urenregistratie personeel van ShiftBase? Dat komt vooral doordat gegevens niet meer handmatig hoeven worden ingevoerd. Werktijden kunnen namelijk worden overgenomen uit het werkrooster. We bieden tevens een hele handige app voor je personeel. Met deze app kan ook het personeel zijn uren inplannen door gebruik te maken van de tijdklok. Wat levert deze online urenregistratie voor personeel je eigenlijk allemaal op. We hebben het even voor je op een rijtje gezet:

Nooit meer handmatig uren registreren
Veel tijd besparen
Duidelijk en overzichtelijk
Minder fouten maken

Urenregistratie personeel voorkomt verwarring en fouten

Wat wij erg veel horen is dat de urenregistratie van personeel ontzettend veel tijd scheelt voor de ondernemer, maar dat niet alleen. Een ander groot voordeel dat we eerder al noemden is het feit dat je veel minder fouten zult maken. Als er een ding irritant is, is het wel als jouw werknemers eigenlijk niet goed weten waar ze aan toe zijn. Het kan jou als ondernemer een hoop problemen opleveren wanneer werknemers door een fout in de uren registratie bijvoorbeeld niet op komen dagen. Dat kan je niet alleen problemen opleveren, maar in een slecht geval ook geld kosten en dat is iets wat je met onze online urenregistratie voor personeel wel kunt tegenhouden.

Bekijk op je gemak eens onze website

Ben jij inmiddels wel benieuwd naar de mogelijkheden die je hebt? Wil jij wel graag weten hoe wij je van dienst kunnen zijn en heb je vragen over de registratie en hoe dat allemaal in zijn werk gaat. Dan nodigen we je uit om eens contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Je kunt niet snel genoeg beginnen met een goede organisatie en registratie personeel. Het zal je veel tijd en geld schelen en in die tijd kun je je op alle andere dingen richten die jouw business zullen late groeien. Tijd is geld, wordt er wel eens gezegd en dat is dan ook de reden dat het een goed idee is om de organisatie van jouw bedrijf in de breedste zin van het woord te perfectioneren. Wij kunnen daar een mooie bijdrage aan leveren. Ga naar https://www.shiftbase.com/nl/.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (inside747), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Microsoft Dynamics 365 Business Central biedt tal van nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden en wordt beschouwd als de nieuwe generatie ERP software. Microsoft blijft hun Dynamics ERP oplossingen steeds weer verder ontwikkelen en verbeteren. Zo ook Dynamics 365 Business Central. Zoek je een passend ERP systeem voor jouw bedrijf, dan zijn er veel verschillende factoren die je in ogenschouw moet nemen. Weet in elk geval altijd goed welke functionaliteiten je beslist nodig bent

Cijfers zijn gekoppeld aan andere bedrijfsprocessen
Business Central blinkt zeker uit als het gaat om financiële functionaliteit. Business Central geeft je realtime inzicht in de financiële kerncijfers van onder meer dagboeken, vaste activa, verkoopbudgetten, inkoopbudgetten en grootboek budgetten. Met de nieuwe software houd je je financiële administratie overzichtelijk en up-to-date. Al deze cijfers van de administratie zijn gekoppeld aan andere functies en andere bedrijfsprocessen. Daarnaast profiteer je met Business Central van andere Microsoft producten. Zo biedt de integratie met Microsoft Excel rapporten op maat en een analyse van de financiële prognoses over verschillende dimensies.

Cijfers, handelingen en documenten worden automatisch verwerkt
Opvallend is dat de sterk ontwikkelde financiële functionaliteiten gekoppeld kunnen worden aan de basisprocessen van een bedrijf. Nagenoeg elk bedrijf verstuurt en krijgt facturen. Bovendien is het versturen en ontvangen van offertes en orders iets waar je toch al snel mee te maken krijgt. Dit kan nu simpel, snel en overzichtelijk, waarbij cijfers, handelingen en documenten automatisch worden verwerkt in de administratie en rapporten van een bedrijf. Zo kan de manager altijd snel de beste keuzes maken.

Crediteuren en debiteuren in rechtstreeks contact met orderproces
Groot voordeel is ook dat nu het crediteuren en debiteurenbeheer in rechtstreeks contact staat met het orderproces. Business Central is een zogenaamde SaaS oplossing. Dit betekent dat het onmogelijk is om meteen aanpassingen te doen in de code van de software. Op die manier blijft de code schoon en netjes. De software kan automatisch updaten. Update trajecten niet langer van toepassing. Een gunstige bijkomstigheid is in dit geval dat dit een hoop geld bespaart. Wil je toch problemen oplossen binnen je eigen bedrijfsprocessen?  Download dan apps die speciaal ontwikkeld zijn om die problemen aan te pakken.

Software pakket is gemakkelijk uit te breiden
Duidelijk is dat de nieuwe software zeer gebruiksvriendelijk is ondanks het feit dat het een enorm softwarepakket is. Omdat het een systeem vormt met Office 365 kun je efficiënt werken met toch wel vertrouwde software. Je werkt bovendien vanaf elke gewenste locatie en slaat bestanden zeer veilig op. Microsoft Dynamics 365 Business Central is de nieuwe standaard als het gaat om moderne bedrijfsvoering. Omdat het softwarepakket enorm groot is, kan een situatie ontstaan waarin je door de bomen het bos niet meer ziet. Weet dan dat het beter is om te beginnen met die functionaliteiten die echt nodig zijn. De software is namelijk gemakkelijk uit te breiden. Een ding is zeker: met deze software haal je echt veel meer uit je bedrijf en uit je mensen. Niet voor niets wordt de software wereldwijd al door meer dan tien miljoen mensen gebruikt.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (basme), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Zelf beginnen met WordPress?

D Blogger to Wordpress  

WPhulp.nl is je beste startpunt al je zelf aan de slag wilt gaan met WordPress of zelf je bestaande WordPress website verbeteren.

Het content management systeem WordPress is het meeste gebruikte systeem voor webbouw ter wereld. Inmiddels draait bijna 35% van alle websites ter wereld op dit systeem. Dat komt voor een groot deel door de enorme gebruiksvriendelijkheid van WordPress. Ook de grote Open Source community is ook belangrijke factor in het succes van WordPress. Geen enkel systeem ter wereld wordt zo snel doorontwikkeld als WordPress. Iedere week verschijnen er nieuwe plugins die het makkelijk maken extra functionaliteit toe te voegen aan je website.

WPhulp.nl is hèt blog over WordPress in Nederland. Van het installeren van WordPress tot en met de online marketing die komt kijken bij het succesvol maken van een WordPress websites. Van plugins en thema’s tot en met rechtenvrije foto’s en hosting.

Op WPhulp.nl vind je alles wat je wilt weten over WordPress!

Dit reclame-artikel is geplaatst door (Roderick van Straten), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.