Warning: Undefined array key "scrolling" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 34 Warning: Undefined array key "always" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 37 Warning: Undefined array key "top" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 40 Warning: Undefined array key "blocking" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 46 Warning: Undefined array key "no_geo_ip" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 55 Warning: Undefined array key "hide_details_btn" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 58 Warning: Undefined array key "policy_main_bar" in /customers/0/b/0/trendyflash.nl/httpd.www/webdesign/wp-content/plugins/cookiebar/cookiebar-wp.php on line 61 Webdesign - Webhosting - Promotie

Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

off Taxi Utrecht Schiphol

admin to Gratis website  

Taxi Utrecht Schiphol

Taxi Utrecht schiphol is makkelijk handig en snel. Ik gebruik altijd de taxi als ik naar Schiphol reis. Ik ga zo vaak naar Schiphol en naar het buitenland en iedere keer dat ik naar het buitenland ga dna reis ik met het vliegtuig. Ik vind het reizen met het vliegtuig veel makkelijker dan met de trein en veel sneller. Ik ga bijvoorbeeld vaker naar Duitsland, maar ook Londen en Parijs en dat zou net zo goed met de trein kunnen. Ik doe dat eigenlijk nooit, want de trein brengt toch ook de nodige ongemakken met zich mee. Helaas ben ik wel een keer met de trein gegaan naar Parijs, maar dat was echter geen succes. Ten eerste doet de trein er net iets langer over en ik wacht liever op Schiphol dan op een station. Dat zeg ik even heel eerlijk. Ook is het zo dat ik vanhet wachten op Schiphol veel meer kan genieten dan van het wachten op een trein station. Op Schiphol kan ik gewoon wachten en zitten en dat onder het genot van ene bakje koffie. Op het perron zit ik op een zielig bankje en dat met een bekertje koffie in mijn hand. Niet te vergeten in de kou en wind op het perron. Sta daar dan gewoon niets zeggens te wachten totdat mijn trein komt. Uiteraard zijn er ook wel andere mensen, maar de mensen op Schiphol zijn bijvoorbeeld ook altijd veel vrolijker. Dat vind ik ook logisch aangezien er veel mensen op vakantie gaan en daar gewoon naar uit kijken. Voor mij is Schiphol heel normaal en heb er geen vakantie gevoel meer bij. Helemaal als ik op zakenreis ga. Wel is het zo dat als ik op vakantie ga dat de sfeer anders is, waardoor ik wel een vakantiegevoel krijg. Hoe dan ook ga ik altijd met taxi Utrecht Schiphol naar het vliegveld en dan maakt het niet uit of ik op vakantie ga of op zakenreis.

off Zoekmachine optimalisatie uitbesteden

admin to SEO  

Zoekmachine optimalisatie uitbesteden, doen?

Is zoekmachine optimalisatie uitbesteden een goede keuze? Laten we beginnen met de vraag wat zoekmachine optimalisatie is. Search Engine Optimalisation, ook wel SEO genoemd, is het optimaliseren van de zichtbaarheid en vindbaarheid van uw website in Google. 70% van de mensen in Nederland kijkt niet verder dan de eerste pagina op Google. Het is daarom cruciaal dat u op de eerste pagina te vinden bent met uw website. Hoe vindbaarder uw website met de juiste zoekwoorden is, hoe hoger u in de rangorde van de zoekresultaten komt te staan. Is uw website al goed vindbaar?
 

De voordelen van zoekmachine optimalisatie

Door het optimaliseren van de techniek, de content en de populariteit van uw website, zal uw website beter vindbaar zijn. De voordelen van SEO zijn onder andere:
 
– Uw website zal beter vindbaar zijn in de zoekresultaten van de zoekmachines. 
– Uw doelgroep zal u eerder en beter vinden.
– SEO geeft een effect op de lange termijn.
– Met SEO bereikt u de juiste bezoekers.
– Met de inzet van SEO hoeft u geen advertentieruimte in te kopen.
 
Voor meer informatie over SEO raden wij u aan om contact op te nemen met WAUW. Zij zijn specialisten in online marketing en helpen u graag! 
 

Waarom zoekmachine optimalisatie uitbesteden?

U heeft gelezen wat SEO inhoudt en heeft ook de voordelen van SEO kunnen zien. Maar waarom zou u zoekmachine optimalisatie nou uitbesteden? Zoekmachine optimalisatie kost tijd. Het zien van resultaat kan enkele weken tot enkele maanden duren. Tevens komt er bij het optimaliseren van de techniek en de content op uw website veel expertise kijken. Daarom kunt u SEO het beste uitbesteden aan een online marketing bureau. Een goed voorbeeld van zo’n bedrijf is WAUW. Zij schieten u graag te hulp! U kunt WAUW bereiken op 0341 – 20 20 10 of door een e-mail te sturen naar info@wauw.nl. 

 

Om een website te kunnen hebben moet je een eigen domeinnaam hebben. Die moet je kopen. Die som bedraagt meestal niet veel. Dit bedrag wordt jaarlijks betaald om je site online te houden. Je kan dan een adres kiezen voor je website en ook een extensie, zoals .com of .be, kan je zelf kiezen.

 

Zelf een website maken

 

Zelf een website maken gaat snel tegenwoordig. Of je nu een website nodig hebt voor je bedrijf of gewoon een blog wil, dit is allemaal perfect te realiseren! Er bestaan sites waarop je je eigen site gewoon kan bestellen. Zon website is webgenerator.nl. Je kan er kiezen voor het laten maken van een website, maar even goed voor je eigen webshop of nieuwsbrief. Je beheert alles zelf, niets verandert zonder jouw toestemming en je zet zelf op je website wat je wil.

 

Als je een website hebt en je hebt te weinig bezoekers, kan je altijd voor een service kiezen die je website bovenaan in de lijst krijgt van verschillende zoekmachines. Dit kan met behulp van Totaal Online Marketing en hun dienst SEO & Linkbuilding. Zij regelen dit helemaal zodat je er zelf weinig of geen tijd in moet stoppen. Ondertussen lopen de dagelijkse bezoekersaantallen op, werkt je site veel effectiever en dit allemaal op een legale manier en zonder spam.

 

Welke design moet ik kiezen?

 

Websites kunnen in heel verschillende designs. Er bestaan veel vaste ontwerpen waaruit je kan kiezen voor je eigen pagina, maar je kan ook makkelijk zelf de vormgeving laten ontwerpen voor je persoonlijke pagina. Dat kan via een reclamebureau die elke pagina apart voor je maakt en dan doorstuurt naar een bedrijf zoals Totaal Online Marketing, die vervolgens je eigen plek op internet zet. Maar een webdesign bureau kan ook zelf je lay-out ontwerpen, zo hebben zij professionele web designers in dienst hiervoor. Meer informatie over websites kan je vinden bij www.websitezaken.nl

Ieder bedrijf wil natuurlijk graag dat zijn werknemers effectief ingezet kunnen worden. Dit is niet altijd even gemakkelijk, en vooral voor groeiende bedrijven kan dit voor problemen zorgen. Het sleutelwoord hierbij is inzicht. Inzicht in de urenregistratie is cruciaal voor iedere onderneming met personeel. Met het gebruik van een urenregistratiemodule wordt het bijhouden, nakijken en opslaan van de gewerkte uren een fluitje van een cent. En het allermooiste aan de urenregistratie van WATCH is dat het flexibel, eenvoudig en stabiel werkt.

Hoe gaat de urenregistratie te werk?

Het gebruiken van de urenregistratiemodule is erg gemakkelijk. U hoeft slechts een project te maken en hier projectonderdelen aan toe te voegen. Vervolgens kent u deze projectonderdelen toe aan uw medewerkers. Zodra het project is opgezet binnen de module kunnen uw medewerkers hun uren direct registeren. Het is daarna mogelijk om deze uren met allerlei rapportages te analyseren. Dit brengt het inzicht wat zo belangrijk is!

Het is bovendien mogelijk om ieder project te kopiëren. Dit is wel zo gemakkelijk als u vaak gelijksoortige projecten draait. Achteraf is het altijd nog mogelijk om extra informatie toe te voegen, of huidige informatie te wijzigen.

Ook mobiel toegankelijk

Het mooiste aan de module voor urenregistratie is de mogelijkheid deze per mobiel te bereiken. In de huidige wereld van telefoons en tablets, waar iedereen constant in beweging is en geen seconde stil zit, is dit doorslaggevend voor succes. U heeft waar en wanneer u ook bent toegang tot de module, zodat u niet meer achter uw bureau hoeft te krijgen om de urenregistratie in te zien.

Het komt nog vaak voor dat bedrijven aan de slag gaan met Internet marketing, zonder eerst een gedegen strategie op te stellen. Een gemiste kans, aangezien je op die manier iets doet waarover niet goed is nagedacht en daardoor het rendement vaak niet optimaal is. Maar hoe stel je een strategie op? En welke onderdelen van Internet marketing dien je daarin mee te nemen?

Begin met het stellen van doelen

De eerste stap is dat je bepaalt welke doelstellingen je met jouw Internet strategie wilt behalen. Denk daarbij niet alleen aan ingevulde contactformulieren of bestellingen in een webshop, maar ook aan een toename van het aantal bezoekers op de website of het aantal pagina’s dat gemiddeld genomen door een bezoeker wordt bekeken. Om een verkoop te realiseren of een contactformulier ingevuld te krijgen, is er immers eerst verkeer nodig en zullen je bezoekers langere tijd op je website moeten blijven. Maak dus onderscheid tussen secundaire en primaire doelen.

Bepaal welke online marketing middelen je wilt gaan gebruiken

Wanneer het over online marketing gaat heb je keuze uit een groot aantal middelen waarmee je je doelstelling kunt realiseren. Vaak is een combinatie van meerdere opties beter dan wanneer je focust op slechts een middel. Denk bijvoorbeeld aan bedrijven die enkel SEA inzetten en SEO grotendeels links laten liggen.

De kracht van een gemengde online marketing aanpak

Door met SEA aan de slag te gaan krijg je steeds meer inzicht in de zoekwoorden waarop jouw doelgroep je weet te vinden en waarop je jouw website kunt optimaliseren. Door vervolgens met SEO aan de slag te gaan, kun je er ook voor zorgen dat je via de organische zoekresultaten bezoekers naar je website krijgt.

Als je daarnaast ook e-mail marketing inzet, kun je ervoor zorgen dat jouw doelgroep vanuit de nieuwsbrief op de site terecht komt en wellicht een contactformulier in gaat vullen of een aankoop doet. Zoals je begrijpt zorgt de combinatie van SEA, SEO en e-mailmarketing in dit voorbeeld ervoor dat de kans dat je je gestelde doelen gaat behalen een stuk groter wordt.

Maar denk verder dan alleen de bovenstaande combinatie. Doordat je met SEA, SEO en e-mailmarketing aan de slag gaat, krijg je waardevolle inzichten over welke informatie jouw doelgroep graag wilt lezen. Dat kun je onder andere afleiden door te kijken op welke items in nieuwsbrief het meeste is geklikt. Laat vervolgens over die onderwerpen blogs schrijven. En vergeet ook niet om je SEO teksten aan te passen op zoekwoorden die met het onderwerp te maken hebben.

Analyseer je statistieken en voer verbeteringen door

In de uitvoering van jouw online marketingstrategie zal je na verloop van tijd steeds meer statistieken verzamelen waaruit je waardevolle data kunt halen om je strategie (indien dat nodig is) te verbeteren. Zo kun je er gaandeweg bijvoorbeeld achterkomen dat bepaalde zoekwoorden die in jouw advertenties in Google naar voren komen niet goed converteren en dat je daardoor beter voor andere zoekwoorden kunt kiezen. Ook zal je nadat je een aantal nieuwsbrieven hebt verzonden ervaring krijgen in wat wel en niet werkt en kun je daarop de volgende nieuwsbrieven afstemmen.

Maak jouw online marketing dynamisch

Zoals je inmiddels begrijpt, is een Internet marketing strategie allesbehalve statisch en kan het ook zo zijn dat er gaandeweg de uitvoering nieuwe ontwikkelingen op online marketing gebied ervoor zorgen dat je jouw strategie drastisch dient aan te passen. Bovendien kun je nog zo’n goeie strategie opstellen, maar uiteindelijk zal uit de praktijk moeten blijken of je ideeën inderdaad aanslaan en het gewenste rendement opleveren. Daarom is het belangrijk om je strategie in hoofdlijnen uit te zetten en vervolgens tijdens de uitvoering steeds te verbeteren. Op die manier weet je in hoofdlijnen wat je doelen zijn en hoe je die kunt bereiken, maar heb je alle vrijheid om bij te sturen en te anticiperen op ontwikkelingen.

Online marketing uitbesteden

Het kan natuurlijk zo zijn dat je simpelweg niet alle kennis in huis hebt om meerdere vakgebieden binnen Internet marketing zelf uit te kunnen voeren. In dat geval is het verstandig om een externe partij in te schakelen die wel over de juiste kennis beschikt. Op die manier profiteer je van een bredere aanpak zonder dat je daarvoor personeel in dienst hoeft te nemen. Zorg in ieder geval dat een tekort aan kennis en kunde geen effect op jouw strategie heeft, want zoals je heb kunnen lezen laat je dan kansen liggen!

Een landingspagina is een pagina op de website, die speciaal is ontwikkeld voor een bepaalde advertentie, medium of doelgroep. Een landingspagina hoeft dus niet altijd onderdeel te zijn van de reguliere website. Het hoeft dus niet te worden opgenomen in de menu-structuur of anderszins benaderbaar te maken via de website zoals u deze normaal voert. Een landingspagina is dus Een pagina op uw website, waarop een bezoeker komt, op basis van een speciale advertentie of uiting.

De voorwaarden die u kunt stellen aan een bestemmingspagina zijn:

Een duidelijk doel

Een pagina op uw website zonder doel, is geen pagina. U dient vooraf na te denken over wat u exact wilt bereiken op uw website, en hoe u dit meetbaar wilt maken.

Weinig navigatie elementen

Een goede landingspagina kent weinig storende elementen. U wilt dat de bezoeker op 1 ding focussed, en dat is het doel dat u omschreven heeft. In veel gevallen adviseer ik dan ook de navigatie van uw website te verwijderen.

Een relevante uiting

De pagina die u uw bezoekers voorschotelt moet relevant zijn. Dat betekent dat u in uw advertentie al verwachtingen moet scheppen, en deze moeten worden weerspiegeld in de bestemmingspagina van uw website.

Is opgebouwd volgens het AIDA-model

U laat uw website bezoekers uw website doorlopen doormiddel van het AIDA-model:

Attention: u probeert in eerste instantie de aandacht op uw aanbieding te vestigen. Meestal doet u dit via grafische elementen en tekstopmaak. Inhoudelijk zijn er enkele woorden die triggers zijn voor mensen, zoals “Gratis”, “Sale”, de persoon zijn/haar naam of het woord waarop men heeft gezocht voordat men op jouw website kwam.
Interest: nu u de aandacht van uw bezoeker heeft weten te trekken, is het tijd om interesse te wekken. Dit doe je door de klant te bevestigen in het probleem dat hij of zij heeft.
Desire: nu is het tijd om de klant er van te overtuigen dat dit de oplossing is die men wenst te ontvangen. Dit doe je door een kernbelofte te doen, of door het doen van een goede aanbieding.
Action: spoor uw bezoekers aan om de doelen te gaan behalen. En probeer dit zo specifiek mogelijk te maken. “Contact opnemen” is een goede Call to Action, maar “Gratis demonstratie aanvragen”, “Gratis proefmonster aanvragen”, “Gratis eerste consult aanvragen” en “Gratis proefmonster aanvragen”. Had ik al gezegd dat gratis hierbij het toverwoord is?

Vertrouwen

Denk aan vertrouwen verhogende elementen. Logo’s, keurmerken, telefoonnummer, referenties, voorbeeld cases, aantal klanten dat u al voorgingen, etcetera.

Spoed

Probeer uw website bezoeker er van te overtuigen dat ze snel moeten zijn. Dat kan door het doen van een tijdelijk aanbod (alleen vandaag!) of door het creeren van schaarste (op = op!)

Duidelijkheid

U maakt natuurlijk gebruik van duidelijke koppen, subkoppen en opsommingen, om zo de scannende bezoeker van dienst te zijn. Wilt u het liever uitbesteden? Neem dan contact op met een online marketingbureau.

En… weet jij nog meer punten op te noemen? 

 

In elk bedrijf kunnen er wel dingen beter. Elk bedrijf heeft wel plekken waar er behoefte aan duidelijkheid is en de meeste bedrijven hebben op heel veel plekken behoefte aan duidelijkheid. Een manier om duidelijkheid te krijgen is met codeer systemen. Codeersystemen is een moeilijk woord om een branche te omschrijven die zich bezig houd met het zoeken van oplossingen om de juiste informatie op moment van aanvraag op de juiste plek te krijgen. Voor codeeroplossingen worden allerlei verschillende soorten printers gebruikt die elk hun eigen toepassingsgebied hebben.  

Een mooi voorbeeld hiervan is de tht printer. De tht printer is een printer die wordt gebruikt voor de ten minste houdbaar tot stickers diin winkel op de verpakkingen van de producten wordt gezet. Zonder deze stickers was het heel moeilijk om foutloos alle producten af te rekenen. Het kan wel maar dan moet je heel goed personeel hebben en dat kost veel meer geld dan een enkele printer. Codeer systemen kunnen dus heel veel geld besparen voor een bedrijf.  

Een ander voorbeeld van een codeer systeem is de qr code printer. De qr code is wel heel bekend geworden maar was niet echt een succes. Met de qr code was het mogelijk om met een app op je smartphone een qr code te scannen die je vervolgens doorstuurde naar de achterliggende website. De qr code zelf is heel bekend geworden maar bleek in de praktijk net iets te onhandig. 

Toch zijn er veel vergelijkbare toepassingen gemaakt. De Rabobank heeft bijvoorbeeld een Rabo scanner die een blokjescode voor je scant en output geeft waarmee je kunt inloggen op je bankaccount. Dit is een mooie toepassing van hetzelfde principe als die van de qr code. Ook zijn er bezorgbedrijven die van een dergelijke code gebruik maken en daardoor overal in hun proces de code te scannen en dan weten om welk product het gaat.