Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

De originele en inspiratievolle invulboeken van Ins & Outs zijn een top manier om al je herinneringen in op te schrijven en te plakken. Met het 9 maanden invulboek kun jij je hele zwangerschap bijhouden.

Het ontwerp van de invulboeken

De ontwerpen zijn 100% uniek en daarbij ook aan te passen aan je eigen kleur. De maakster van de boeken heeft haar eigen ervaringen gebruikt om de boeken zo te maken dat ze aan alle eisen voldoen. Zo is het 9 maanden invulboek inspiratievol maar laat het ruimte voor je eigen verbeelding en inbreng, zodat jij later zelf weer de herinneringen kan ophalen.Door het dikke papier hoef je ook niet bang te zijn dat de inkt andere bladzijden beschadigd.daarbij zorgt de ringband voor voldoende speling op de bladzijden, dus ruimte voor foto’s en andere versieringen

Herinnering voor later

De vrolijke invulboeken zijn perfect om later doorheen te bladeren. De kaft beschermt het boek goed. Dus je kan voor altijd aan je familie, kinderen en vrienden laten zien hoe mooi, maar soms ook zwaar je zwangerschap was. Je kinderen zullen je dankbaar zijn dat jij deze eerste herinneringen aan hen met hun wilt delen.

Dit artikel is geplaatst door (E van Santen), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Gevonden worden in Google heeft veel voordelen en is dé sleutel tot digitaal succes. Als je hoog eindigt bij de zoekresultaten van Google krijg je door de betere zichtbaarheid vanzelfsprekend meer bezoekers op je website en dat is precies wat je wil.

Een goede inhoud van de website is van groot belang en dit vergt tijd en geld. Daarnaast is alleen een goede website niet voldoende: je wil hoog in Google reiken op zoektermen die natuurlijk van belang zijn voor jouw organisatie. De inhoud van je pagina moet aantrekkelijk zijn en in relatie staan met waar de klant naar op zoek is. Een belangrijk begrip hierbij is Search Engine Optimalization (seo), ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd. Hoe werkt seo precies? En waarom kun je dit proces beter overlaten aan een expert?

Hoe kom je hoger in Google?

Je eigen website is te vinden door de mensen die je bedrijf kennen. Echter moet er ook gedacht worden aan nieuwe bezoekers en potentiële klanten. Daarom is het belangrijk kennis te hebben van je doelgroep: je moet er voor kunnen zorgen dat de services of producten die je aanbiedt passen bij wat de klant zoekt. Zoekwoorden zijn daarbij een belangrijke factor: op zowel de titel van je pagina, de link zelf en de omschrijving.

In het kort: de vraag van de klant (in dit geval het zoekwoord) en het aanbod (jouw website) moeten corresponderen. Wanneer je informatie schrijft op je website over jouw services of bedrijf, wordt er allereerst geadviseerd dat je het interessant moet houden voor je klanten, dus focus niet alleen op zoekwoorden.

Teksten schrijven in het kader van seo is trouwens niet voor iedereen weggelegd: de tekst moet makkelijk leesbaar zijn voor klanten en tegelijkertijd moet de tekst voldoen aan een aantal criteria waar Google rekening mee houdt.

Google scant de content op je website op verschillende manieren waardoor je website een hogere plek krijgt. Ook is het belangrijk dat jouw website op andere relevante pagina’s verschijnt en dat je links terug aanbiedt van deze websites op jouw pagina. Dit heet linkbuilding of backlinks en is een erg tijdrovende klus. Wanneer dit echter op de juiste manier wordt uitgevoerd, heeft dat positieve consequenties voor jouw rang in Google, omdat Google ook rekening houdt met de relevantie van de backlink.

Verder is het belangrijk om je social media (Facebook, Instagram, Twitter, etc.) goed bij te houden en je website en social media met elkaar in verbinding te brengen. Als je berichten vanaf je website ook deelt op social media, dan heb je niet alleen meer kans op lezers, je hebt ook meteen in één klap meer links naar je bericht.

Zorg ervoor dat je website aantrekkelijk is en zeker niet storend of oninteressant. Het gaat erom dat jij beter bent dan je concurrenten, dat jij er tussenuit springt in die zee van bedrijven die dezelfde soort producten aanbieden.

Nog een gouden tip om te stijgen in Google is om op je website een blogpagina bij te houden. Immers, hoe meer inhoud je aanbiedt, hoe eenvoudiger het is om hoger te scoren in Google. De blogpagina moet wel actief bijgehouden worden en er wordt aangeraden om in ieder geval één keer per week een nieuw blogbericht te plaatsen. Daarnaast schijnt Google voorrang te geven aan mobiele websites, dus met deze kennis zou je ervoor moeten zorgen dat je eerst, of in ieder geval ook, een mobiele versie hebt van je pagina.

Laat het over aan de experts!

Het belangrijkste is in ieder geval dat je moet weten wat je kan verbeteren. Je kunt natuurlijk zelf aan de slag gaan met seo, maar het is vanzelfsprekend veel handiger als je dit kan overlaten aan de experts. Het is nogal een waslijst waar je rekening mee moet houden. Seo kan tijdrovend zijn voor bedrijven die zich ook met andere belangrijke zaken moeten bezighouden. Veel te investeren of juist iets minder? Bedrijven gespecialiseerd in seo hanteren diverse prijzen om het uit handen te laten nemen.

Behalve dat het tijdrovend is, weten seo experts ook veel beter waar jouw klanten naar op zoek zijn, en zullen ze ervoor zorgen dat jouw website deze vragen kan beantwoorden. Soms zijn er slechts kleine aanpassingen nodig hier en daar. Die kleine veranderingen kunnen wel een grote en positieve impact hebben.

De expert zal kijken naar lange-termijn oplossingen en datgene doen dat het beste is voor het bedrijf of de website. Het is het investeren waard, soms heeft je website net dat ene zetje nodig van de professionals om ineens flink te stijgen in Google.

Daarnaast is het proces van seo nooit voltooid, het is iets waar constant aan gewerkt moet worden. De website heeft onderhoud nodig en constante updates. Het kiezen van een seo specialist kost wel even de nodige aandacht, omdat er geen officiële documenten of diploma’s bestaan die bewijzen dat iemand zo’n expert is. Wees daarom alert en bekijk de eigen website van seo specialisten, die er dus flink uit zou moeten zien en waar goede, duidelijke informatie op moet staan. Voor meer informatie over zoekmachine optimalisatie, neem eens een kijkje op ajbonline.nl.
Dit artikel is geplaatst door (Decision Tree), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Dit artikel is geplaatst door (Decision Tree), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Het digitale tijdperk

D Blogger to Alle onderwerpen  

Vroeger was er veel papierwerk nodig om iets te doen. Alles wat er bijgehouden moest worden, werd opgeschreven. Dit kostte allemaal veel tijd en moeite. Het raakte kwijt, het ging kapot, het was niet goed genoteerd en ga zo maar door. Als je een contract moest tekenen moest alles eerst met de hand worden geschreven voordat het ondertekend kon worden. Nu wordt alles door de computer opgesteld en kan je een digitale handtekening zetten. Dat is een stuk sneller en makkelijker. Urenadministratie en dergelijke moest ook allemaal op papier. Dit kostte allemaal veel bomen. Al het papier moest natuurlijk ergens vandaan komen.  

Door al dit papier verbruik ontstaat er veel ontbossing. Bijna de helft van alle bossen die we vroeger hadden is al volledig weg. Per jaar verdwijnt er zowat 7,9 miljoen hectare aan bos. Dat is ongeveer twee keer de grootte van Nederland. Allemaal door de productie van papier en hout en andere spullen. Er wordt veel illegaal hout gekapt. door de illegale houtkapping sterven er allerlei dieren uit die in het bos leefden zoals tijgers, apen en olifanten. één op de drie gekapte bomen wordt gebruikt voor de productie van papier, ondanks het digitale tijdperk. 

Elke twee seconden gaat er een stuk bos ter grootte van een voetbalveld tegen de vlakte. Iemand heeft uitgerekend dat 12% van alle CO2 uitstoot komt van alle ontbossing. Dit is meer dan al het verkeer bij elkaar. Bossen halen CO2 uit de lucht om er zuurstof van te produceren. CO2 is een stof die bijdraagt aan de opwarming van de aarde. Door het kappen en verbranden van bomen komt koolstof vrij die weer CO2 vormt als het in aanraking komt met zuurstof. Nederland is ook medeplichtig aan de schuld van het kappen. Er wordt regenwoud gekapt om plaats te maken voor koeienweides waarvan het vlees weer naar Nederland wordt geëxporteerd. 

Dit artikel is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Prioriteiten in een bedrijf

D Blogger to Alle onderwerpen  

Als je net een nieuw bedrijf bent begonnen, dan is het nog klein. Je werkt misschien alleen of met een paar mensen en het is nog goed te doen om alle taken uit te voeren. Dit gaat goed, totdat het bedrijf gaat groeien. Langzaam aan krijg je meer medewerkers, meer opdrachten en daarbij komen meer verantwoordelijkheden. Ineens is het niet zo simpel en rustig als in het begin. Dit is natuurlijk positief, want dit betekent dat het goed gaat met het bedrijf. Toch kan het soms ook lastig zijn, want ineens kom je voor hele andere keuzes te staan en moet je ook veel ander werk verrichten dan eerst. Je moet alles weten van personeelszaken, terwijl dat voorheen niet hoefde.

Als je te veel taken moet uitvoeren voor de tijd je hebt, of als je merkt dat je eigenlijk werk zit te doen waar je niet voor opgeleid bent, dan is het verstandig om werk uit te besteden. Het werk waar je goed in bent en het werk dat direct invloed heeft op het succes van het bedrijf ga je natuurlijk niet uitbesteden. Maar er zijn ook veel taken waar je eigenlijk stiekem niet op zit te wachten. Een voorbeeld hiervan is de salarissen. Dit is uiteraard heel belangrijk voor je bedrijf, maar het is waarschijnlijk niet je tak van sport en ook niet je passie. Als je er niet zo veel vanaf weet, dan kun je wel uren zelf gaan zitten prutsen, maar dat kost je allemaal waardevolle tijd die je dan niet aan je echte werk kunt besteden. Als je het uitbesteedt aan een salarisservice heb je er zelf geen omkijken meer naar en dan weet je dat het op een juiste manier geregeld wordt. Iemand anders, die er verstand van heeft, regelt dan de salarisberekening. Waardoor jij je weer helemaal kunt richten op je echte werk.

Deze advertorial is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Hoger in Google komen: geen sinecure meer

D Blogger to SEO  


Die goede oude tijd. Dat het nog makkelijk was om snel hoog in Google te komen. Ik denk dan met name aan de jaren 00. Er waren nog geen complexe algoritmes zoals Pinguin of Panda. Daar hoefde men dus niet voor te vrezen. Je maakte een pagina aan, noemde het keyword in alle plekken, title, H1, afbeeldingen eigenschappen enzovoort. En dat was het wel.

Vandaag de dag lijkt het wel of iedereen online zit. Veel concurrentie. Indien je niet online vindbaar bent, en dan heb ik het dus over Google, want niemand in Europa gebruikt Bing. De meeste mensen weten geeneens wat Bing is. Chandler Bing? Het personage uit Friends. Nee, de zoekmachine van Microsoft bedoel ik. Enfin, terug ter zake, een website die niet online vindbaar is, is als een restaurant in de middle of nowhere. Je zult binnen een half jaar failliet gaan. Dus is het zaak om goed gevonden te worden in Google.

Moet je dat allemaal zelf bekokstoven? Lastig. Het is niet zo dat je SEO er even bij kunt nemen. Volgens Google zijn er nu meer dan 200 ranking factoren. Klaarblijkelijk kan je niet aan alle tegelijk werken. Waar moet je aandacht aan besteden? Wat verdient prioriteit. Linkruil? Zoekwoorden onderzoek? Klopt die Google Keyword Planner data wel? Hoe fijn is het dan als je iemand in de freelance team hebt die specialist is. Voor dit soort situaties is SEO begeleiding door een expertuitermate geschikt.

Heb je on-page, dat wil zeggen, op de eigen website, wel onder de duim? Maar is met name het aantrekken van links een tijdrovend proces voor jouw onderneming? Dan zou ik willen aanbevelen om te opteren voor uitbesteden aan een linkbuilding professional. Dan kun je zelf je eigen website verzorgen, goede content schrijven, on-page optimalisatie zoals title tags en meta beschrijvingen en buiten de website gaat de linkbuilding specialist ervoor zorgen dat er relevante kwalitatieve linkjes aangetrokken worden. Op die wijze heb je synergie, en betaal je ook niet te veel.

Want aan het einde van de dag. Een Google medewerker gaf het aan, de belangrijkste punten zijn content en links. Daar bestaat het internet ook louter uit als je het goed bekijkt. Documenten met tekst, en verwijzingen tussen al die documenten. Een zoekmachine is niets meer dan een zoekfunctie, een opgedirkte control f functie zoals je die ook hebt in Excel. Focus dus op die bouwstenen.

Het wordt de dag alleen maar belangrijker. Online. Als je online niet goed gevonden wordt, dan doe je simpelweg niet mee. Er is veel hype rondom AI. Maar feit is dat zoekmachines nog steeds niet zo intelligent zijn dat ze alles uit zichzelf kunnen begrijpen. Video’s begrijpen ze amper. Ik heb het over de inhoud van de video wat er te zien valt. Waar zoekmachines waaronder ook YouTube hun noties omtrent een bepaalde video vooral op baseren zijn de data rondom de video. Dus wat is de bestandsnaam, welke titel heeft men de video gegeven. Wat staat er in de beschrijving. Veelal tekst gebaseerde dingen dus. Denk bij video vooral ook aan transcript.

Schrijf je een transcript alleen voor zoekmachines? In mijn optiek nee, want sommige mensen hebben helemaal geen zin om jouw video helemaal uit te kijken. Ze hebben op zich interesse in de video inhoud, daarom hebben ze erop geklikt, maar ze hebben niet de tijd of de mogelijkheid om de video helemaal uit te zitten. Voor die mensen heb je een transcript nodig. Maar dus ook voor een zoekmachine als YouTube. Ja YouTube is ook een zoekmachine. Het uiteindelijke rangschikken van video’s geschiedt dan voornamelijk op performance metrieken. Wil zeggen hoe vaak is de video overgenomen op andere sites (een embed), hoeveel duimpjes omhoog, hoeveel comments, hoeveel views. Dat soort dingen.

Enfin, al ditzelfde geldt eigenlijk ook voor afbeeldingen. Ook afbeeldingen kan een zoekmachine niet zien. Bij een afbeelding moet je rekening houden met de bestandsnaam, de alt tag en ook de onderschrift.

Je ziet het al, tekst is nog steeds een vrij belangrijk onderdeel van een geslaagde online marketing campagne. Indien je zelf goed kunt schrijven, heel fijn. Dan alsnog, zou ik wel willen aanbevelen om een SEO specialist naar je tekst te laten kijken zodat deze voldoet aan Google richtlijnen van tegenwoordig. Indien je niet zelf kunt schrijven, huur dan een creatieve SEO tektschrijver in. Iemand die goed is met het geschreven woord, een creatieve geest, maar ook bekend met de Google richtlijnen van vandaag de dag.

Dat is meer voor informerende teksten. Ben je juist op zoek naar een schrijver die producten en diensten goed aan de man weet te brengen, denk dan aan een copywriter. Die zullen op SEO vriendelijke wijze jouw producten met een overtuigende verkooptekst in het zonnetje zetten zodat de conversie flink omhoog zal gaan. Dat betaald zich dubbel en dwars terug!


Influencer marketing maakt gebruik van social Influencers die erg populair zijn op meerdere
social media platformen. Deze personen kunnen een specifieke doelgroep bereiken of zelfs
activeren. Social Influencers spreken dus de emoties en mening aan van meerdere
individuen. Merken en organisaties zetten Influencers steeds vaker in voor hun
promotiecampagnes.

Instagram populairste social media platform
Instagram is op de consumentenmarkt het meest effectieve social media kanaal. Op
Instagram kun je door middel van een foto al snel honderden tot tienduizenden mensen
tegelijk bereiken. Op Instagram is het heel goed mogelijk om je te richten op een specifieke
groep mensen. Ook het gebruik van hashtags kan ervoor zorgen dat de post een groot
publiek bereikt. Dit is de exposure waar je naar op zoek bent.

Influencer marketing in Nederland
Ook in Nederland is de populariteit aan het stijgen van Influencer marketing. Veel Youtubers,
bloggers en vloggers gaan massaal aan de slag als Influencer. Veel social Influencers zijn
aangesloten bij agencies en bureaus, deze agencies houden een database bij met een scala
aan Influencers in verschillende niches en branches. Merken en bedrijven kunnen op hun
beurt weer op zoek naar relevante Influencers voor hun gekozen campagne.

Redenen voor Implementatie van Influencer marketing
Er zijn genoeg redenen om te geven om als merk of bedrijf te starten met Influencer
marketing. Influencers hebben veelal een groot publiek en weten op welke manier zij een
specifieke doelgroep moeten aanspreken. De Influencer heeft een soort vertrouwen
opgebouwd waardoor een advertentie veel minder opvalt vanuit het profiel van een
Influencer dan op de homepage van jouw merk of bedrijf. Zij brengen het product of dienst
zo onder de aandacht dat de volgers in de meeste gevallen actie ondernemen. ‘Goed
voorbeeld doet goed volgen’.

Prijskaartje van Influencer marketing
In tegenstelling tot een reclame uiting via radio of tv is Influencer marketing redelijk
goedkoop. Een campagne met Influencer marketing bereikt veel sneller een grotere groep
mensen. Door de persoonlijke touch die Influencers geven wordt het niet gelijk gezien als
advertising en spreekt de social Influencer de doelgroep directer aan. Doordat Influencer
Marketing snel in populariteit toeneemt, is er een grote kans dat ook de prijzen voor een
brand collaboration de komende maanden snel zullen stijgen.

Influencer marketing moet je subtiel gebruiken
Influencer marketing is een uitkomst voor veel merken en organisaties. Maar zorg ervoor dat
je authentiek en creatief blijft. Influencer marketing kan je inzetten op een subtiele en
efficiënte wijze om zo een groot deel van jouw doelgroep te bereiken. Door het vertrouwen
dat Influencers hebben opgebouwd zal het minder snel opvallen als zij een advertisement
posten tussen al hun andere posts.

Een aantal tips voor als je Influencer marketing wilt gaan implementeren:
– Verdiep je eerst in wat Influencer marketing voor jouw merk of organisatie kan
betekenen en ga na welke mogelijkheden er zijn. Bij elk merk of organisatie is
Influencer marketing namelijk toe te passen.
– Kijk bij het selecteren van Influencers niet alleen naar het bereik maar ook naar
welke doelgroep de Influencer aanspreekt en op welke kanalen hij of zij actief is en of
deze aansluit op jouw doelstellingen!

Bron: Juulr.com