Webdesign – Webhosting – PromotieWebdesign index Nederland

off Geld besparen als student

D Blogger to Alle onderwerpen  

Je bent net het huis uit en nu moet je het ineens allemaal in je eentje doen. De meeste studenten hebben niet zo veel geld, omdat ze nog niet full time werken. Hierdoor is het soms puzzelen om alles voor elkaar te krijgen en toch niet als een soort zwerver te hoeven leven. Veel studenten zijn je al voorgegaan en hebben al allerlei tips bedacht om zo veel mogelijk te kunnen doen met zo min mogelijk geld. In dit artikel zullen we een aantal van deze handige en bruikbare tips met jullie delen.

Als student kun je af en toe wel een kopje koffie gebruiken, met alle stress en vroeg opstaan. Je kunt elke keer onderweg koffie kopen of op de universiteit, maar dat kost toch steeds weer geld. Zet daarom ’s ochtends je eigen koffie en neem het mee in een thermoskan. Zo heb je de hele dag genoeg korting voor een betere prijs. Lekkere koffie is bijvoorbeeld dolce gusto of lavazza.

Elke avond eten koken, het is een hele klus en het kost ook veel geld. Wat veel studenten doen is samen koken en eten of een grote maaltijd koken en die de volgende dagen steeds opwarmen. Elke dag een nieuw gerecht maken voor één persoon is namelijk heel duur in verhouding.

Uiteraard wil je je kamer leuk inrichten, je wilt je er immers wel thuis voelen, maar dat hoeft niet met dure spullen! Ga eens langs bij een rommelmarkt, een tweedehandswinkel of kijk op marktplaats. Hier staan vaak leuke en goede spullen. Laat ook vooral aan je omgeving weten dat je het huis uit gaat, vrienden of familie hebben vaak nog wel ergens een meubel of apparaat dat ze niet meer gebruiken. Wie weet willen ze die wel aan jou geven!

Als laatste is het zo dat studenten vaak kortingen kunnen krijgen op diensten of producten. Als je dit een beetje in de gaten houdt, kun je veel leuke dingen doen voor leuke prijsjes.

Deze advertorial is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Prioriteiten in een bedrijf

D Blogger to Alle onderwerpen  

Als je net een nieuw bedrijf bent begonnen, dan is het nog klein. Je werkt misschien alleen of met een paar mensen en het is nog goed te doen om alle taken uit te voeren. Dit gaat goed, totdat het bedrijf gaat groeien. Langzaam aan krijg je meer medewerkers, meer opdrachten en daarbij komen meer verantwoordelijkheden. Ineens is het niet zo simpel en rustig als in het begin. Dit is natuurlijk positief, want dit betekent dat het goed gaat met het bedrijf. Toch kan het soms ook lastig zijn, want ineens kom je voor hele andere keuzes te staan en moet je ook veel ander werk verrichten dan eerst. Je moet alles weten van personeelszaken, terwijl dat voorheen niet hoefde.

Als je te veel taken moet uitvoeren voor de tijd je hebt, of als je merkt dat je eigenlijk werk zit te doen waar je niet voor opgeleid bent, dan is het verstandig om werk uit te besteden. Het werk waar je goed in bent en het werk dat direct invloed heeft op het succes van het bedrijf ga je natuurlijk niet uitbesteden. Maar er zijn ook veel taken waar je eigenlijk stiekem niet op zit te wachten. Een voorbeeld hiervan is de salarissen. Dit is uiteraard heel belangrijk voor je bedrijf, maar het is waarschijnlijk niet je tak van sport en ook niet je passie. Als je er niet zo veel vanaf weet, dan kun je wel uren zelf gaan zitten prutsen, maar dat kost je allemaal waardevolle tijd die je dan niet aan je echte werk kunt besteden. Als je het uitbesteedt aan een salarisservice heb je er zelf geen omkijken meer naar en dan weet je dat het op een juiste manier geregeld wordt. Iemand anders, die er verstand van heeft, regelt dan de salarisberekening. Waardoor jij je weer helemaal kunt richten op je echte werk.

Deze advertorial is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Kinverkleining? Dat kan!

D Blogger to Website promotie  

Met de technieken en wetenschap van tegenwoordig zijn er veel dingen mogelijk. Dingen die vroeger nooit gekund zouden hebben. We leven in een tijd waar de techniek heerst. Ook op het gebied van de gezondheidstechniek wordt er vooruitgang geboekt. Zo worden er op HBO-niveau mensen opgeleid die de gezondheidstechniek een stapje verder willen brengen en is er op WO-niveau bij de technische universiteiten veel aandacht voor alle techniek die ons al mens gezonder kan laten leven, ons gezond kan maken of kan meten waar de mens zijn gezondheid mist. Dat is niet zo heel gek, want hoewel we in een prachtige tijd met allerlei mogelijkheden leven, heeft de mens zijn gezondheid niet in de hand en kan het altijd een levensbedreigende ziekte oplopen.

 

Ook in de buurt van de mond en in de mond zelf zijn er op het gebied van de techniek veel ontwikkelingen gemaakt. Zo is het nu zelfs mogelijk om de kaak en kin te corrigeren wanneer er een klein foutje in de natuur is geslopen. Een kaak die te groot, te scheef of wat er ook mee aan de hand is, kan je tegenwoordig laten corrigeren. De computer zal eerste een model maken bij de ideale kaak bij jouw gezicht en lichaam en het eindresultaat zal hier exact op lijken. Een dergelijke ingreep maakt het mogelijk dat je weer normaal zou kunnen eten en draagt natuurlijk ook bij aan het uiterlijk. Niet iedereen is geboren met de meest strakke kaaklijn, maar dat hoeft dus geen enkel probleem meer te zijn. Maar ook als je een kaakontsteking hebt, is het van belang om in te grijpen. Kies er dus voor om je kaak weer in orde te maken. Of maak alleen je kin een klein stukje kleiner. Een kinverkleining kan een verbluffend resultaat opleveren. Maak verandering mogelijk.

Deze advertorial is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

off Hoger in Google komen: geen sinecure meer

D Blogger to SEO  


Die goede oude tijd. Dat het nog makkelijk was om snel hoog in Google te komen. Ik denk dan met name aan de jaren 00. Er waren nog geen complexe algoritmes zoals Pinguin of Panda. Daar hoefde men dus niet voor te vrezen. Je maakte een pagina aan, noemde het keyword in alle plekken, title, H1, afbeeldingen eigenschappen enzovoort. En dat was het wel.

Vandaag de dag lijkt het wel of iedereen online zit. Veel concurrentie. Indien je niet online vindbaar bent, en dan heb ik het dus over Google, want niemand in Europa gebruikt Bing. De meeste mensen weten geeneens wat Bing is. Chandler Bing? Het personage uit Friends. Nee, de zoekmachine van Microsoft bedoel ik. Enfin, terug ter zake, een website die niet online vindbaar is, is als een restaurant in de middle of nowhere. Je zult binnen een half jaar failliet gaan. Dus is het zaak om goed gevonden te worden in Google.

Moet je dat allemaal zelf bekokstoven? Lastig. Het is niet zo dat je SEO er even bij kunt nemen. Volgens Google zijn er nu meer dan 200 ranking factoren. Klaarblijkelijk kan je niet aan alle tegelijk werken. Waar moet je aandacht aan besteden? Wat verdient prioriteit. Linkruil? Zoekwoorden onderzoek? Klopt die Google Keyword Planner data wel? Hoe fijn is het dan als je iemand in de freelance team hebt die specialist is. Voor dit soort situaties is SEO begeleiding door een expertuitermate geschikt.

Heb je on-page, dat wil zeggen, op de eigen website, wel onder de duim? Maar is met name het aantrekken van links een tijdrovend proces voor jouw onderneming? Dan zou ik willen aanbevelen om te opteren voor uitbesteden aan een linkbuilding professional. Dan kun je zelf je eigen website verzorgen, goede content schrijven, on-page optimalisatie zoals title tags en meta beschrijvingen en buiten de website gaat de linkbuilding specialist ervoor zorgen dat er relevante kwalitatieve linkjes aangetrokken worden. Op die wijze heb je synergie, en betaal je ook niet te veel.

Want aan het einde van de dag. Een Google medewerker gaf het aan, de belangrijkste punten zijn content en links. Daar bestaat het internet ook louter uit als je het goed bekijkt. Documenten met tekst, en verwijzingen tussen al die documenten. Een zoekmachine is niets meer dan een zoekfunctie, een opgedirkte control f functie zoals je die ook hebt in Excel. Focus dus op die bouwstenen.

Het wordt de dag alleen maar belangrijker. Online. Als je online niet goed gevonden wordt, dan doe je simpelweg niet mee. Er is veel hype rondom AI. Maar feit is dat zoekmachines nog steeds niet zo intelligent zijn dat ze alles uit zichzelf kunnen begrijpen. Video’s begrijpen ze amper. Ik heb het over de inhoud van de video wat er te zien valt. Waar zoekmachines waaronder ook YouTube hun noties omtrent een bepaalde video vooral op baseren zijn de data rondom de video. Dus wat is de bestandsnaam, welke titel heeft men de video gegeven. Wat staat er in de beschrijving. Veelal tekst gebaseerde dingen dus. Denk bij video vooral ook aan transcript.

Schrijf je een transcript alleen voor zoekmachines? In mijn optiek nee, want sommige mensen hebben helemaal geen zin om jouw video helemaal uit te kijken. Ze hebben op zich interesse in de video inhoud, daarom hebben ze erop geklikt, maar ze hebben niet de tijd of de mogelijkheid om de video helemaal uit te zitten. Voor die mensen heb je een transcript nodig. Maar dus ook voor een zoekmachine als YouTube. Ja YouTube is ook een zoekmachine. Het uiteindelijke rangschikken van video’s geschiedt dan voornamelijk op performance metrieken. Wil zeggen hoe vaak is de video overgenomen op andere sites (een embed), hoeveel duimpjes omhoog, hoeveel comments, hoeveel views. Dat soort dingen.

Enfin, al ditzelfde geldt eigenlijk ook voor afbeeldingen. Ook afbeeldingen kan een zoekmachine niet zien. Bij een afbeelding moet je rekening houden met de bestandsnaam, de alt tag en ook de onderschrift.

Je ziet het al, tekst is nog steeds een vrij belangrijk onderdeel van een geslaagde online marketing campagne. Indien je zelf goed kunt schrijven, heel fijn. Dan alsnog, zou ik wel willen aanbevelen om een SEO specialist naar je tekst te laten kijken zodat deze voldoet aan Google richtlijnen van tegenwoordig. Indien je niet zelf kunt schrijven, huur dan een creatieve SEO tektschrijver in. Iemand die goed is met het geschreven woord, een creatieve geest, maar ook bekend met de Google richtlijnen van vandaag de dag.

Dat is meer voor informerende teksten. Ben je juist op zoek naar een schrijver die producten en diensten goed aan de man weet te brengen, denk dan aan een copywriter. Die zullen op SEO vriendelijke wijze jouw producten met een overtuigende verkooptekst in het zonnetje zetten zodat de conversie flink omhoog zal gaan. Dat betaald zich dubbel en dwars terug!


Influencer marketing maakt gebruik van social Influencers die erg populair zijn op meerdere
social media platformen. Deze personen kunnen een specifieke doelgroep bereiken of zelfs
activeren. Social Influencers spreken dus de emoties en mening aan van meerdere
individuen. Merken en organisaties zetten Influencers steeds vaker in voor hun
promotiecampagnes.

Instagram populairste social media platform
Instagram is op de consumentenmarkt het meest effectieve social media kanaal. Op
Instagram kun je door middel van een foto al snel honderden tot tienduizenden mensen
tegelijk bereiken. Op Instagram is het heel goed mogelijk om je te richten op een specifieke
groep mensen. Ook het gebruik van hashtags kan ervoor zorgen dat de post een groot
publiek bereikt. Dit is de exposure waar je naar op zoek bent.

Influencer marketing in Nederland
Ook in Nederland is de populariteit aan het stijgen van Influencer marketing. Veel Youtubers,
bloggers en vloggers gaan massaal aan de slag als Influencer. Veel social Influencers zijn
aangesloten bij agencies en bureaus, deze agencies houden een database bij met een scala
aan Influencers in verschillende niches en branches. Merken en bedrijven kunnen op hun
beurt weer op zoek naar relevante Influencers voor hun gekozen campagne.

Redenen voor Implementatie van Influencer marketing
Er zijn genoeg redenen om te geven om als merk of bedrijf te starten met Influencer
marketing. Influencers hebben veelal een groot publiek en weten op welke manier zij een
specifieke doelgroep moeten aanspreken. De Influencer heeft een soort vertrouwen
opgebouwd waardoor een advertentie veel minder opvalt vanuit het profiel van een
Influencer dan op de homepage van jouw merk of bedrijf. Zij brengen het product of dienst
zo onder de aandacht dat de volgers in de meeste gevallen actie ondernemen. ‘Goed
voorbeeld doet goed volgen’.

Prijskaartje van Influencer marketing
In tegenstelling tot een reclame uiting via radio of tv is Influencer marketing redelijk
goedkoop. Een campagne met Influencer marketing bereikt veel sneller een grotere groep
mensen. Door de persoonlijke touch die Influencers geven wordt het niet gelijk gezien als
advertising en spreekt de social Influencer de doelgroep directer aan. Doordat Influencer
Marketing snel in populariteit toeneemt, is er een grote kans dat ook de prijzen voor een
brand collaboration de komende maanden snel zullen stijgen.

Influencer marketing moet je subtiel gebruiken
Influencer marketing is een uitkomst voor veel merken en organisaties. Maar zorg ervoor dat
je authentiek en creatief blijft. Influencer marketing kan je inzetten op een subtiele en
efficiënte wijze om zo een groot deel van jouw doelgroep te bereiken. Door het vertrouwen
dat Influencers hebben opgebouwd zal het minder snel opvallen als zij een advertisement
posten tussen al hun andere posts.

Een aantal tips voor als je Influencer marketing wilt gaan implementeren:
– Verdiep je eerst in wat Influencer marketing voor jouw merk of organisatie kan
betekenen en ga na welke mogelijkheden er zijn. Bij elk merk of organisatie is
Influencer marketing namelijk toe te passen.
– Kijk bij het selecteren van Influencers niet alleen naar het bereik maar ook naar
welke doelgroep de Influencer aanspreekt en op welke kanalen hij of zij actief is en of
deze aansluit op jouw doelstellingen!

Bron: Juulr.com

De vindbaarheid van je website is misschien wel belangrijker dan hoe de site eruit ziet. Wanneer een website responsive is (dus mooi passend op een mobiel) en logisch ingedeeld met waardevolle content, is de website voor het grootste gedeelte al geslaagd. Vaak wordt de vindbaarheid nog weleens als onbelangrijk geacht. Toch kun je met deze vorm van marketing langdurig veel gerichte bezoekers naar je website krijgen, en de kans op aanvragen vergroten. Waar je met Google Adwords met een druk op de knop advertenties aan kunt zetten, kun je met SEO optimalisatie een goede plaats in de organische zoekresultaten krijgen en daar lang blijven staan. 

Studio Het Zwarte Schaap heeft daarom het SEO pakket ontwikkeld. Met dit SEO abonnement werken we, na een zoekwoord analyse en onpage optimalisatie , maandelijks aan de verbetering van de vindbaarheid van de website. Met deze pakketten beiden we een vorm van schaalbare en betaalbare SEO met een gerichte focus en overzichtelijke rapportage.